۱۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۳:۳۷
کد خبر: ۲۸۶۹۵۴
نائب رییس شورای حوزه علمیه مازندران:

شهدا با شجاعت خود پایه های کاخ استکبار را به لرزه درآوردند

خبرگزاری رسا ـ نائب رییس شورای حوزه علمیه مازندارن گفت: شهدای انقلاب اسلامی با شجاعت تا پای جان ایستادند و با این حرکت پایه های کاخ استکبار را به لرزه در آوردند.
امام جمعه فريدونکنار

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در فریدونکنار، حجت الاسلام سید محمود جلالی، نائب رییس شورای حوزه علمیه مازندران امشب در بیست و هشتمین مراسم یادواره شهدای فریدونکنار گفت: شهدا پایه های کاخ استکبار را در شکستند.

 

وی با اشاره به رشادت های شهدای هشت سال دفاع مقدس گفت: شهدا کسانی بودند که در مقابل فریادهای استکبار جهانی مردانه ایستادند و مقاومت کردند برای کمک به اسلام و قرآن و دفاع از مرزهای دینی و دفاع از حریم ولات جان خود را فدا کردند.

 

نائب رییس شورای حوزه علمیه مازندارن خاطرنشان کرد: شهدای انقلاب اسلامی با شجاعت تا پای جان ایستادند و با این حرکت پایه های کاخ استکبار را به لرزه در آوردند.

 

وی ادامه داد: روزی که حاکم کشور ایران بدون اجازه از مستکبران توان کوچکترین تصمیم گیری را نداشت، امام راحل آن موسی زمان فریاد توحید و بصیر و استقلال را بلند کردند و این شهدا و خانواده شهدا و همین مردم یار و یاور ولایت بودند و کمک کردند تا این شجره طیبه اسلامی در ایران به وجود امد و وابستگی به شرق و غرب از بین رفت.

 

نائب رییس شورای حوزه علمیه مازندران، اقتدار و امنیت امروز جامعه را مدیون رشادت های شهدای جنگ تحمیلی هستیم که از جان خود برای سربلندی کشور گذشتند.

 

وی با بیان این که پیوند و وابستگی به امام و شهدا ضامن حفظ و تداوم ارزش های انقلاب خواهد بود، ادامه داد: پیام حضور پرشور مردم در یادواره این است که راه امام، شهدا و رهبری را حفظ خواهیم کرد.

 

نائب رییس شورای حوزه علمیه مازندران اظهار داشت: امروز برخی ها به دنبال صدمه زدن به جایگاه ولایت فقیه هستند که به لطف خداوند و حمایت ها و هوشیاری مردم جایگاه ولایت فقیه و رهبری در کشور هر روز بیشتر از گذشته عزت‌مندتر و سربلندتر خواهد شد.

 

امام جمعه فریدونکنار با بیان این که پیروزی انقلاب اسلامی به برکت ولایت و امامت بوده است، بیان داشت: پس از انقلاب همواره دشمنان به دنبال ایجاد مانع در برابر نظام اسلامی بودند که خوشبختانه با هوشیاری و بصیرت ملت ایران شکست خوردند.

 

وی با اشاره به این که دشمنان، ولایت فقیه را مهم ترین عامل شکست نقشه های شوم خود می داند، تصریح کرد: نظام سلطه در برابر اقتدار و عظمت ملت ایران به زانو در آمده است.

 

استاد حوزه علمیه مازندران، تفرقه و اختلاف را خواست اصلی دشمنان نظام دانست و با بیان این که هر گونه اختلاف افکنی خیانت به نظام و ملت ایران اسلامی است، تصریح کرد: مسؤولان باید هوشیار باشند تا خدای ناکرده در مسیر اهداف دشمنان گام بر ندارند.

 

حجت الاسلام جلالی در ادامه سخنان خود بر ضرورت وحدت حول محور ولایت در جامعه اسلامی تأکید و با بیان این که مسؤولان باید در همه امور تابع محض ولایت فقیه باشند، ادامه داد: پیروی از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب یک تکلیف شرعی است./950/202/ب3

ارسال نظرات