۱۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۳:۵۱
کد خبر: ۲۸۶۹۵۹
آیت الله مسعودی علوی:

نگرانی رهبر معظم انقلاب از نفوذ آمریکا در ایران است

خبرگزاری رسا ـ عضو هیأت امنای مؤسسه در راه حق با بیان این که در نظام شاهنشاهی بی سوادها و ظالم ها در پست ها قرار می گرفتند و صرفا به اجانب خدمت می کردند، گفت: فریب تبلیغات دشمن را نباید خود، چرا که آنها شیطان بزرگ هستند و کار شیطان اغواء است.
آيت الله سيد اسدالله مسعودي علوي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، آیت الله سید اسدالله مسعودی علوی، عضو هیأت امنای مؤسسه در راه حق، شامگاه پنجشنبه در جمع زائران حضرت سلطان محمود بن امام باقر(ع) روستای دارالسیاده علوی کاشان، گفت: دخترانی که خود را حفظ نمی کنند و برای نامحرم می آرایند و حجاب اسلامی را رعایت نمی کنند فردای قیامت بازخواست خواهند شد.

وی افزود: خداوند به دخترانی که در جواب بازخواست خداوند می گویند به من زیبایی دادی و چشم چران ها دنبالم بودند و من هم آرایش می کردم، می فرماید حضرت مریم را به آنها نشان دهید که مگر او بشر نبود و زیباتر از زیبایان نبود و میل نداشت.

آیت الله مسعودی علوی با اشاره به این که حضرت مریم در اثر بندگی خدا به مقامی رسید که از جانب پروردگار متعال برای ایشان طعام فرستاده می شد، گفت: خداوند بدون شوهر به او حضرت عیسی را عطا کرد، از این رو باید جواب یاوه گویان را می داد.

این استاد برجسته حوزه علمیه قم با بیان این که در روایات آمده است اگر زنی عفیفه بدون شوهر باردار شد، کسی حق ندارد در مورد او حرف بزند و از او در این رابطه سؤال کند، چرا که راه هایی ممکن است وجود داشته باشد که آن زن مقصر نیست، گفت: اسلام بسیار دقیق است، بنابراین اگر آن زن خود اقرار کند و یا شهودی در این رابطه حاصل شود، آن وقت دست حاکم باز می شود.

 

امام جواد در یک مجلس 30 هزار مسأله را پاسخ داد

عضو هیأت امنای مؤسسه در راه حق با تأکید بر این که صرف وارد و یا خارج شدن یک شخص به محلی نمی توان ظن بد به او برد، افزود: اگر در این شرایط نسبت بد به کسی داده شود، خود آن شخص نسبت دهنده متهم است.

وی با اشاره به این که انسان مؤمن نباید به برادر و خواهر ایمانی خود سوء ظن داشته باشد، گفت: حضرت مریم شوهر نداشت و حامله شد که خداوند به ایشان فرمود ما که بدون شوهر به تو فرزند دادیم، آبرویت را نیز حفظ می کنیم و غذا برایت آماده می کنیم.

به گفته وی، خداوند به حضرت مریم فرمود در جواب مردم بگو من روزه سکوت هستم که روزه سکوت در اسلام حرام، اما در طوایف و امت های سابق جایز بود، از این رو خطاب به مردم گفت از فرزندم بپرسید که حضرت عیسی به حرف آمد و گفت من بنده و پیغمبر خدایم و خداوند برای من کتاب قرار داده است.

آیت الله مسعوی علوی با بیان این که خداوند به بچه نوزاد هم مقام ولایت می دهد، افزود: امام جواد(ع) در سن 9 سالگی به مقام ولایت رسید و در یک مجلس 30 هزار مسأله ای که از ایشان پرسیدند را پاسخ داد.

 

فقیر کسی است که از اهل بیت جدا شده باشد

این استاد برجسته حوزه علمیه قم با اشاره به این که ائمه اطهار(ع) علم را از پستان مادر مکیده اند و سراسر وجودشان علم است، گفت: خداوند به شیعیان نعمت ولایت اهل بیت(ع) را عطا کرده است.

عضو هیأت امنای مؤسسه در راه حق با تأکید بر این که شیعیان باید زینت اهل بیت(ع) باشند و باعث آبروی ریزی آن بزرگواران نشوند، افزود: کردار، رفتار و عمل شیعیان باید الهام گرفته از ائمه اطهار(ع) باشد.

وی با بیان این که رفتار شیعه باید به شکلی باشد تا دیگران به امام صادق(ع) درود بفرستند که چه پیروانی تربیت کرده است، گفت: امام صادق(ع) به شخصی که می گفت دستم خالی است، فرمود اگر تمام دنیا را به تو بدهند و بگویند دست از ولایت ما بردار و تو که چنین کاری را نمی کنی، نعمتی بسیار بزرگ در اختیار داری، از این رو فقیر کسی است که از اهل بیت(ع) جدا شده باشد.

به گفته وی، رهبر معظم انقلاب در بیانات اخیر خود با درایتی کامل وضعیت انقلاب اسلامی را برای نسل سوم تبیین کرد که ایران اسلامی چه بوده و چه شده است.

 

نگرانی رهبر معظم انقلاب از نفوذ آمریکا در ایران است

آیت الله مسعودی علوی با یادآوری فاجعه آفرینی نظام شاهنشاهی در واقعه 17 شهریور، افزود: در آن واقعه ابتدا نظامیان تیر هوایی شلیک می کردند که افسر آمریکایی دستور شلیک مستقیم به مردم را صادر کرد و مردم را به خاک و خون کشیدند تا نوکرشان در ایران پابرجا بماند.

این استاد برجسته حوزه علمیه قم با اشاره به این که شاه نوکر حلقه به گوش آمریکا بود و بدون اجازه آنها آب نمی خورد، افزود: آمریکایی ها شاه را برده خود می دانستند و ایران را در چنگ خود می دیدند.

عضو هیأت امنای مؤسسه در راه حق گفت: در نظام شاهنشاهی بی سوادها و ظالم ها در پست ها قرار می گرفتند و صرفا به اجانب خدمت می کردند که یک شخص با یک عبا و عمامه و تحصیل کرده مدرسه فیضیه قم با نیروی الهی انقلاب کرد.

وی با بیان این که نگرانی رهبر معظم انقلاب از نفوذ آمریکا در ایران است، گفت: تمام مصائب این مملکت به دست آمریکا اتفاق افتاده است و امروز قصد ورود به ایران را دارد و هدف او نه خدمت بلکه گرفتن انتقام چند ساله است.

 

دشمن از طریق فضای مجازی به دنبال گرفتن گوهر گرانبهای ولایت ائمه است

آیت الله مسعودی علوی با اشاره به این که ملت ایران بیدار و بصیر هستند، تأکید کرد: فریب تبلیغات دشمن را نباید خود، چرا که آنها شیطان بزرگ هستند و به فرموده رهبر معظم انقلاب کار شیطان اغواء است.

به گفته وی، شیطان بزرگ داعش درست می کند و دست به کشتار مظلومان می زند تا مسیر برای ورود رییس جمهور آمریکا فراهم شود.

استاد برجسته حوزه علمیه قم با تأکید بر این که اهل بیت(ع) خاندان علم هستند و علم شان لدنی است، گفت: تبلیغات سوء در دنیا بسیار است و دشمن از طریق فضای مجازی به دنبال گرفتن گوهر گرانبهای ولایت ائمه(ع) است، از این رو باید آنقدر واکسینه شد تا تبلیغات سوء در انسان تأثیر نکند، چرا که مهمترین دارایی ما عصمت ائمه اطهار(ع) است./1307/201/ب3

 

ارسال نظرات