۲۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۲
کد خبر: ۲۸۶۹۸۹
در اراک برگزار شد؛

مراسم استقبال از خانواده روحانی شهید مختاری حسن آبادی

خبرگزاری رسا ـ مراسم استقبال از خانواده روحانی شهید محمدحسین مختاری حسن آبادی با حضور جمع کثیری از مردم، خانواده شهدا و مسؤولان استان مرکزی در اراک برگزار شد.
مراسم استقبال از خانواده روحاني شهيد «محمدحسين مختاري حسن آبادي» در اراک برگزار شد مراسم استقبال از خانواده روحاني شهيد «محمدحسين مختاري حسن آبادي» در اراک برگزار شد مراسم استقبال از خانواده روحاني شهيد «محمدحسين مختاري حسن آبادي» در اراک برگزار شد مراسم استقبال از خانواده روحاني شهيد «محمدحسين مختاري حسن آبادي» در اراک برگزار شد

به گزارش خبرگزاری رسا در استان مرکزی، مراسم استقبال از خانواده روحانی شهید محمدحسین مختاری حسن آبادی غروب روز پنجشنبه 19 شهریورماه باحضور جمعی از مدیران ارشد استانی، شهرستانی، اقشار مختلف مردمی، خانواده‌های شاهد و ایثارگر استان مرکزی در قطعه اصحاب الشهدای آرامستان اراک برگزار شد.

 

براساس برنامه‌ریزی انجام شده برای استقبال از خانواده شهید مختاری در اراک، ویژه برنامه همراه با بخش‌هایی نظیر سخنرانی و غبار‌روبی مزار شهدای گمنام از غروب پنجشنبه و هم‌زمان با روز زیارت اهل قبور در قطعه اصحاب الشهدای اراک برگزار شد.

 

از چند روز گذشته، به‌منظور برگزاری باشکوه‌تر مراسم استقبال از خانواده این شهید کمیته‌های فرهنگی، تشریفات، اطلاع‌رسانی، استقبال، امنیتی، ترافیکی توسط بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی تشکیل شد.

 

روحانی شهید «محمدحسین مختاری حسن آبادی» یکی از 5 شهید گمنامی بود که در سال 84 در قطعه اصحاب شهدای آرامستان اراک بر شانه‌های مردم تشییع و به خاک سپرده شد.

 

این شهید که اهل استان یزد است در سن 25 سالگی در عملیات رمضان سال 61 در منطقه شلمچه به درجه رفیع شهادت نائل آمده و جزء مفقودین قرار گرفت.

 

روحانی شهید «محمدحسین مختاری حسن آبادی» یکی از 5 شهید گمنام قطعه اصحاب شهداء است که یک هفته گذشته توسط کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح پس از 32 سال از طریق DNA احراز هویت و به خانواده ایشان که اهل یزد هستند، اطلاع داده شد. /842/101/ب1

ارسال نظرات