۲۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۴
کد خبر: ۲۸۷۰۰۷

آزمون دکتری دانشگاه معارف اسلامی در قم برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ معاون اجرایی آزمون دانشگاه معارف اسلام از برگزاری آزمون دوره دکتری این دانشگاه در پنج گرایش قرآن و متون اسلامی، انقلاب اسلامی، اخلاق اسلامی، تاریخ و تمدن اسلامی و مبانی نظری اسلامی خبر داد.
دانشگاه معارف اسلامي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا،حجت الاسلام علی نکونام معاون اجرایی آزمون دانشگاه معارف اسلام، امروز در جمع خبرنگاران به برگزاری آزمون دوره دکتری این دانشگاه اشاره کرد و گفت: این دانشگاه با هدف پرورش اساتید دروس معارف اسلامی دانشگاه‌ها از سوی نهاد مقام معظم رهبری دانشگاه‌ها بنا شد.

 

حجت الاسلام نکونام بیان کرد: دانش‌پژوهان در پنج گرایش معارف اسلامی این دانشگاه مشغول تحصیل هستند تا این که مهارت‌های کافی برای تدریس در دانشگاه‌های سراسر کشور به دست آورند.

 

معاون اجرایی آزمون دانشگاه معارف اسلام ابراز کرد: دوره‌های متعددی در مقطع کارشناسی ارشد و دکتری در دانشگاه معارف اسلامی اجرا شده است و این دوره‌ها مورد استقبال اساتید و طلاب قرار گرفته است.

 

 وی در ادامه سخنانش به چگونگی برگزاری آزمون دوره دکتری دانشگاه معارف اشاره کرد و گفت: امروز آزمون دوره دکتری در پنج گرایش قرآن و متون اسلامی، انقلاب اسلامی، اخلاق اسلامی، تاریخ و تمدن اسلامی و مبانی نظری اسلامی در حال برگزاری است.

 

حجت الاسلام نکونام اظهار داشت: این آزمون به صورت تشریحی دردو نوبت صبح و بعد از ظهر با حضور 807 نفر برگزار می‌شود و بعد از تصحیح اوراق، دو برابردوره اعلام ظرفیت می‌شود و بعد از مصاحبه علمی حضوری در هر گرایش 5 نفر برای دوره دکتری انتخاب می‌شوند.

 

معاون اجرایی آزمون دانشگاه معارف اسلام ابراز کرد: داوطلبان برای اطلاع از نتایج آزمون دکتری به سایت دانشگاه معارف به نشانی اینترنتی maaref.ac.ir مراجعه کنند.

 

حجت الاسلام نکونام اظهار داشت: دانشگاه معارف اسلامی در دوره کارشناسی ارشد از طلاب حوزه علمیه و در مقطع دکتری از اعضای هیأت علمی دانشگاه‌ها و طلاب دانش‌پژوه می‌پذیرد./998/ت301/ی

ارسال نظرات