۲۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۶
کد خبر: ۲۸۷۰۷۳
رییس بیمارستان هلال احمر در مدینه منوره خبر داد؛

ارائه خدمات تخصصی به کاروان جانبازان

خبرگزاری رسا ـ رییس بیمارستان هلال احمر در مدینه منوره گفت: تمهیدات لازم برای ارائه هرگونه خدمات تخصصی به جانبازان عزیز در طول سفر حج پیش بینی شده و بیمارستان مدینه آماده ارائه هرگونه خدمات تخصصی سلامت به جانبازان است.
 ورود دومين كاروان جانبازان

به گزارش خبرگزاری رسا، طاهر درودی در گفتگویی به مناسبت ورود دومین کاروان جانبازان هشت سال دفاع مقدس به مدینه ابراز داشت: تمهیدات لازم برای ارائه هرگونه خدمات تخصصی به جانبازان عزیز در طول سفر حج پیش بینی شده و کادر درمانی بیمارستان مدینه نیز آمادگی کامل در ارائه خدمات تخصصی را در صورت بروز هرگونه مشکل را دارد.

 

وی بیان کرد: بر اساس پژوهش های انجام شده در سال های گذشته، در جانبازان شیمیایی به علت ضعف ریه، اکثر این افراد به دنبال سرماخوردگی، دچار عفونت های تنفسی می گردند و همچنین تشدید آسیب های پوستی، اختلالات ایمنی به علت ضعف در سیستم ایمنی و خستگی زودرس و کاهش اکسیژن گیری خون در ریه ها بالاخص در مکان های شلوغ و پر تراکم و امکان انتقال آلودگی تنفسی نیز در این عزیزان بالاست.

 

درودی بیشترین مشکلات سلامتی در طول سفر حج جانبازان عزیز قطع نخاعی را با درصدهای 60 و 70 به ترتیب آسیب در ناحیه قفسه صدری و کمری و ناراحتی های گوارشی در سال های قبل اعلام کرد.

 

رییس بیمارستان هلال احمر در مدینه منوره خاطرنشان کرد: با توجه به نیازسنجی های انجام شده آمادگی ارائه خدمات به این عزیزان کاملا فراهم شده و پرسنل بیمارستان در سطح تخصصی آمادگی ارائه خدمات را به طور کامل دارا هستند./1330/د101/ف

 

منبع: پایگاه اطلاع رسانی حج

ارسال نظرات