۲۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۲:۲۲
کد خبر: ۲۸۷۱۰۸
حجت‌الاسلام نصیر نیک نژاد:

۲۰ کارگاه غدیرشناسی برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل تبلیغات اسلامی و دبیر بنیاد بین المللی غدیر استان تهران گفت: ۲۰ کارگاه غدیرشناسی در سطح شهر و شهرستان های استان تهران برگزار می‌شود.
حجت‌الاسلام نصير نيک نژاد

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان تهران، حجت‌الاسلام نصیر نیک نژاد، مدیرکل گفت: در هفته پایانی شهریور ماه جاری، 20 کارگاه غدیر شناسی در سطح شهر و شهرستان های استان تهران برگزار می‌شود.

 

دبیر بنیاد بین المللی غدیر استان تهران با اشاره به در پیش رو بودن عید سعید غدیر تصریح کرد: این کارگاه ها با هدف آماده سازی نیروهای تبلیغی، جهت دهی به فعالیت ها، الگو دهی به سخنرانان و اجرای برنامه یکپارچه با حرکت منسجم و هماهنگ در تبیین واقعه عظیم غدیر صورت می گیرد.

 

نیک نژاد، از اجرای کارگاه های غدیر شناسی در مناطق مختلف شهر و هم چنین شهرستان های استان تهران با حضور 2000 نفر از معلمین و دبیران آموزش و پرورش، مسئولین شورای هیئات مذهبی، مبلغین و مبلغات خبر داد و

افزود: از اساتید توانمند حوزه و دانشگاه با هماهنگی بنیاد بین الملی غدیر جهت ارجای دوره ها دعوت به عمل می آید.

 

این مسئول فرهنگی، خاطر نشان کرد: تبیین واقعه غدیر در قالب جلسات گفتمانی و پرسش و پاسخ اجرا می‌شود و شرکت کنندگان پاسخ سؤالات خود در مورد این موضوع تاریخی را از مدرسین دوره دریافت خواهند کرد.

 

گفتنی است، علاقمندان به شرکت در این کارگاه ها می توانند جهت ثبت نام و کسب آگاهی بیشتر، از یکشنبه 22 شهریور جاری با ادارات تابعه تبلیغات اسلامی استان تهران تماس بگیرند./1325/د101/ف

ارسال نظرات