۲۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۲:۳۵
کد خبر: ۲۸۷۱۱۲
نماینده شاهین شهر در مجلس:

حل مشکلات اقتصادی راهی جز طی نمودن اقتصاد مقاومتی ندارد

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم شاهین شهر در مجلس شورای اسلامی با بیان این که دشمن به دنبال وارد کردن خدشه به مدیریت اسلامی با رهبری ولی فقیه است، گفت: یکی از اهداف استکبار بعد از برجام کاشتن بذر اختلاف بین مردم است که با درایت رهبری این توطئه خنثی شد.
حسينعلي حاجي دليگاني

حسینعلی حاجی دلیگانی، نماینده مردم شاهین شهر و برخوار در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، با اشاره به این که دشمن احساس کرد که بعد از موضوع برجام گفتمان ایران اسلامی و روحیه استقلال و مقاوت ملت ایران از بین خواهد رفت، تأکید کرد: دشمن سخت در اشتباه است، چرا که گفتمان انقلاب اسلامی در دل همه مردم ایران، آزادی خواهان جهان و ملت های مظلوم بوده و خواهد بود.

وی افزود: برداشت دشمن این است که  با برجام، استکبار ستیزی ایران از بین خواهد رفت، اما مردم می دانند که تمام جنایت ها و توطئه ها مربوط به آمریکا می شود.

حاجی دلیگانی با تأکید بر این که یکی از اهداف استکبار بعد از برجام ایجاد اختلاف بین مردم است، افزود: با مدیریت رهبر معظم انقلاب، توطئه دو قطبی سازی ایران اسلامی خنثی شد.

 وی با اشاره به این که دشمن با برنامه جامع اقدامات مشترک به دنبال استقرار مدیریت سکولار در ایران است، گفت: فرزندان انقلاب و حزب الله عرصه را برای عرض اندام دشمن بسته اند.

حاجی دلیگانی همچنین بابا بیان که تمام دلسوزان انقلاب و نظام، تحت امر رهبر معظم انقلاب اجازه نفوذ عناصر خود فروخته به حاکمیت را نخواهند داد، تأکید کرد: برای حل مشکلات اقتصادی راهی جز طی نمودن اقتصاد مقاومتی نیست.

نماینده مردم شاهین شهر در مجلس شورای اسلامی یاد آورشد: وظیفه اصلی دولت اجرای اقتصاد مقاومتی است، از این رو رهبر معظم انقلاب دستور به تشکیل ستاد اقتصاد مقاومتی داد تا مسائل به موقع رصد شود.

وی، یکی از دلایل اصلی رکود  اقتصادی کشور را  مشخص نبودن مسیر هزینه بودجه کشور دانست و گفت: بودجه باید در مسیر تولید قرار گیرد و توجه دولت باید معطوف به معیشت مردم شود، چرا که وظیفه دولت حل مشکلات معیشتی و اشتغال مردم است.

حاجی با انتقاد از باز شدن مرزها برای ورود قاچاق و عدم افزایش واردات، گفت: برخی کالاها که می تواند در کشور تولید شود از ورود آن به کشورجلوگیری شود و در این زمینه دولت وظیفه دارد در عملیاتی فکر کند و ستاد مد نظر رهبری را ایجاد کند./1307/302/ب3

 

ارسال نظرات