۲۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۲:۳۵
کد خبر: ۲۸۷۱۱۳
حجت الاسلام والمسلمین طائب:

آمریکا در تمام برنامه هایش منافع صهیونیست ها را در نظر می گیرد

خبرگزاری رسا ـ رییس شورای مرکزی قرارگاه عمار در نشست پرسش و پاسخ اعتقادی گفت: افرادی که در دنیا به‌ناحق قدرت یافته‌اند دشمن امام زمان(عج) هستند.
سخنراني حجت الاسلام طائب در دوره آموزشي طرح ولايت سازمان بسيج مهندسين کشور در مشهد حجت الاسلام طائب حجت الاسلام طائب

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین مهدی طائب رییس شورای مرکزی قرارگاه عمار در جلسه پرسش و پاسخ اعتقادی که جمعه شب در بوستان سهند تهران برگزار شد، با طرح این سؤال که تکلیف افرادی مانند اوباما و اولاند پس از تحقق حکومت عادلانه امام زمان(عج) چگونه خواهد بود، تصریح کرد: این‌ها دشمن امام زمان(عج) هستند، تمام افرادی که در دنیا قدرت ناحق در دست دارند دشمن حضرت هستند، امریکا سردمدار این دشمنان است، این کشور مستکبر از رژیم صهیونیستی خط و دستور می گیرد.

 

وی افزود: آنها در تمامی اعمال خود منافع رژیم صهیونیستی را در نظر دارند، آقای کری پس از انجام تمامی مذاکرات جزییات را به رژیم صهیونیستی انتقال می داد، اگر بتوانیم مشکل رژیم صهیونیستی را حل کنیم مساله ناامنی مکه برطرف می شود.

 

حجت الاسلام والمسلمین طائب با بیان این که حمله عربستان به یمن اختیاری نیست، ابراز داشت: امریکا توسط هواپیماهای سوخت رسان به جنگنده های عربستان سوخت می رساند.


رژیم صهیونیستی 25 سال آینده را نخواهد دید
وی با اشاره به بیانات اخیر رهبر معظم انقلاب، اظهار داشت: بنابر فرموده آقا رژیم صهیونیستی 25 سال آینده را نخواهد دید، امام راحل(ره) نیز فرمود؛ اسراییل باید از صفحه روزگار محو شود.

 

رییس شورای مرکزی قرارگاه عمار با اشاره به توافق هسته ای، تاکید کرد: این موضوع دو جنبه دارد، ما موظفیم زمینه ظهور امام زمان(عج) را مهیا کنیم، دشمن در دنیا شایع کرده که ایران می خواهد نصف بیشتر مردم جهان را نابود کند تا امام زمان(عج) ظهور کند و این کار را توسط بمب اتم انجام می دهد، امروز دشمنان نظام به صلح آمیز بودن برنامه هسته ای ایران اعتراف می کنند.

 

وی افزود: برخی می گویند مذاکره سبب برطرف شدن تمامی مشکلات می شود، در حال حاضر صحبت  از آزادی دلارهای کشور می شود ولی برنامه ریزی کرده اند یک دلار به ایران وارد نشود، دشمن می‌خواهد تمامی تحریم ها را به گونه ای دیگر اجرا کند، به محض انجام مذاکرات قیمت نفت را به 40 دلار رساندند، تمامی راههای تجاری ما از طریق ترکیه را بوسیله ایجاد آشوب در آن منطقه از بین برده‌اند.

 

حجت الاسلام والمسلمین طائب در پاسخ به این سوال که آیا تحولات یمن به ظهور امام زمان(عج) مرتبط است، تصریح کرد: کنار خانه خدا باید امن شود تا امام زمان(عج) ظهور کند، سال 66 حجاج ایرانی را شهید کردند، این اقدام در حرم امن الهی و ماه حرام صورت گرفت، آنها خود را خادم الحرمین می نامند و هیچ اعتراضی در دنیا شنیده نشد.

 

رییس شورای مرکزی قرارگاه عمار افزود: یمنی ها با اندک امکانات کارهای خود را انجام می دهد، آنها با حکمت و دقت عملیات انجام می دهند، امیدواریم وعده ای که امام خمینی(ره) بیان فرمودند توسط مردم یمن محقق شود.

 

حجت الاسلام والمسلمین طائب با بیان این که غروب جمعه غم انسان را فرا می گیرد، ابراز داشت: بیان شده در این ساعات امام زمان(ع) به اعمال هفته گذشته شیعیان نظارت می کنند، در گذشته شایع بود جزیره و محل زندگی امام زمان(عج) در محلی به نام مثلث برمودا قرار دارد، آیا واقعا این‌چنین است، آیا حضرت فقط در آن جزیره به عبادت مشغول هستند و وجود جزیره خضراء صحت دارد.

 

وی افزود: باید توجه شود این موضوع کاملا کذب است و روایتی که وجود دارد جعلی است، امام زمان(عج) براساس دعای ندبه معرفی می شوند، در این دعا داریم کجاست آن شخص مضطر که اگر دعا کند دعایش مستجاب می شود، باید معنای مضطر مشخص شود، امام حسین(ع) در روز عاشورا مضطر شدند و این زمانی بود که علی اصغر(ع) به شهادت رسیدند و  امام حسین(ع) در رفت و آمد به خیمه ها به اضطرار رسیدند.

 

رییس شورای مرکزی قرارگاه عمار ادامه داد: اگر امام زمان(عج) در این جزیره باشند ما نیز باید به دنبال یک زندگی راحت و خوب باشیم، اگر این‌چنین باشیم مانند فردی خواهیم شد که در کوفه بوده، غربت امام حسین(ع) را می بیند و کاری برای او نمی کند

 

حجت الاسلام والمسلمین طائب با بیان اینکه آیا انسان می تواند در کنار امام زمان(عج) نقشی داشته باشد، ابراز داشت: زراره از اصحاب امام صادق(ع) بود و در زمان آن حضرت شخصی دروغین وجود داشت به نام محمد بن نفس زکیه، حضرت صادق(ع) به زراره فرمود این فرد نفس زکیه نیست، شخصی که می تواند قیام کند قبل از قیامش در غیبت طولانی خواهد بود، دلیل این غیبت ترس از شهادت است، تمامی ائمه اطهار برای اجرای عدالت به شهادت رسیدند.

 

وی افزود: عدالت در زمان امام عصر(عج) قطعا محقق خواهد شد، اگر دشمن  متوجه تولد حضرت می‌شد قطعا وی را به شهادت می رساند، گفته شده امام زمان(عج) در کنار خانه خدا قیام کرده و ظهور می‌کند، آیا در حال حاضر مکه برای ایشان امن است، چه کسی از آمدن امام زمان(عج) در هراس است، هرکس که از آمدن حضرت می ترسد دشمن امام عصر(عج) است./811/پ202/ج

 

ارسال نظرات