۲۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۰
کد خبر: ۲۸۷۱۸۵
28 شهریور ماه؛

همایش سبک زندگی اسلامی در بروجرد برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ رییس تبلیغات اسلامی شهرستان بروجرد گفت: همایش سبک زندگی اسلامی در بروجرد با محوریت ازدواج آسان برگزار می شود.
 سبک زندگي اسلامي

حجت‌الاسلام صادق جعفرپور، رییس تبلیغات اسلامی بروجرد، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، از برگزاری همایش سبک زندگی اسلامی خبر داد و بیان کرد: این همایش با محوریت ازدواج آسان در بروجرد برگزار می شود.

 

وی با بیان این که همایش سبک زندگی اسلامی 28 شهریور ماه جاری برگزار خواهد شد، افزود: اینگونه همایش ها اثرات مثبت قابل توجهی بر فرهنگ خانواده های بروجردی دارد.

 

حجت الاسلام جعفرپور با بیان این که تبیین سبک زندگی اسلامی لازمه موفقیت در عرصه های گوناگون و حفظ بنیان خانواده است، عنوان داشت: نهادینه شدن سبک زندگی اسلامی به ویژه بین جوانان از اهمیت خاصی برخوردار است.

 

وی با بیان این که خانواده در این راستا وظیفه ای سنگین بردوش دارد، اظهار داشت: نهاد خانواده باید در تربیت اسلامی فرزندان توجه جدی داشته باشد.

 

حجت الاسلام جعفرپور با بیان این که اگر در نهاد خانواده فرزندان درست تربیت شوند، در آینده نیز جامعه با مشکل روبرو نمی شود، اظهار داشت: ترویج و تبیین سبک زندگی اسلامی نیازمند آموزش در محیط خانواده و سپس در جامعه است.

 

رییس تبلیغات اسلامی بروجرد با اشاره به نقش نهادهای فرهنگی در زمینه تبیین سبک زندگی اسلامی عنوان کرد: وجود تعامل و همکاری بین نهادها بسیار مؤثر است.

 

وی توصیف و تبیین ابعاد فردی و اجتماعی سبک زندگی اهل بیت(ع)، ارائه راهبردها و راهکارهای سبک زندگی اهل بیت(ع) برای حل بحران‌های زندگی در جامعه امروز را از جمله اهداف برگزاری همایش سبک زندگی اسلامی بیان کرد.

 

حجت الاسلام جعفرپور تصریح کرد: تلاش برای ترویج سبک زندگی اهل بیت(ع) در جامعه، نقد، بررسی و آسیب‌شناسی آثار مخرب موانع ازدواج از دیگر اهداف برگزاری این همایش است.

 

وی با بیان این که ازدواج آسان و بموقع نقش مؤثری در کاهش آسیب های اجتماعی دارد، افزود: این امر باید مورد توجه خانواده ها قرار گیرد که نهادهای فرهنگی در این راستا وظیفه ای خطیر بر عهده دارند.

 

گفتنی است، همایش سبک زندگی اسلامی با حضور حجت‌الاسلام حاج اصغر قائمی استاد دانشگاه و سخنران حرم حضرت معصومه(س) از قم و حجت الاسلام حسن ترابی، امام جمعه بروجرد برگزار می شود./9459/302/ب1

ارسال نظرات