۲۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۹
کد خبر: ۲۸۷۱۸۶
مدیر حوزه علمیه حضرت فاطمه تهران:

کلاس امر به معروف و نهی‌از منکر در حوزه علمیه حضرت فاطمه برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ مدیر حوزه علمیه حضرت فاطمه(س) گفت: در سال تحصیلی جدید افزون بر کلاس‌های آموزشی کلاس فرهنگی مرتبط با مساله امر به معروف و نهی‌از منکر برگزار خواهد شد.
امر به معروف و نهي از منکر

طاهره جان نثاری مدیر حوزه علمیه حضرت فاطمه(س) در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به افتتاحیه حوزه علمیه خواهران در روز 23 شهریور، گفت: روز افتتاحیه ویژه‌برنامه‌های زیادی با حضور طلاب و همکاران محترم برگزار خواهد شد.

 

وی افزود: حوزه علمیه حضرت فاطمه(س) برای سال تحصیلی جدید در دو سطح کارشناسی و کارشناسی ارشد طلبه پذیرش داشته است.

 

مدیر حوزه علمیه حضرت فاطمه(س) با اشاره به فعالیت‌های فوق برنامه حوزه فاطمه(س) در سال تحصیلی جدید، تصریح کرد: در سال تحصیلی جدید افزون بر کلاس‌های آموزشی کلاس فرهنگی مرتبط با مساله امر به معروف و نهی‌از منکر  برگزار خواهد شد تا طلاب در این زمینه مهارت‌های لازم را کسب کرده و بر تاکید رهبر معظم انقلاب جامه عمل بپوشانند.

 

جان نثاری بیان داشت: مبلغان دلسوزان جامعه و پاسخگوی مسائل معنوی و مادی مردم هستند بر همین مبنا در زمینه امربه معروف و نهی از منکر نیز باید دلسوزی مبلغان برای جامعه شناخته شود.

 

وی افزود: حوزه علمیه پاسخگوی مسائل معنوی و مادی مردم است در این زمینه باید رسانه‌ها به گونه‌ای اطلاع رسانی کنند تا مردم از جایی غیر از حوزه علمیه و روحانیت مسائل شرعی خود را پرسش نکنند که دچار انحراف شوند.

 

مدیر حوزه علمیه حضرت فاطمه(س) اظهار داشت: در حال حاضر حدود 70 حوزه علمیه در تهران و حومه آن ثبت شده است باید درباره این مراکز به مردم اطلاع رسانی شود تا به نوعی ارتباط مردم با این مراکز بیشتر شود.

 

جانثاری افزود: به عنوان مثال شهرداری دفترچه‌هایی در معرفی برخی مراکز در سطح شهر دارد شایسته است که مراکزی چون حوزه علمیه نیز به مردم معرفی شود تا مردم با دین بیشتر آشنا شوند زیرا آشنایی با دین بر روند زندگی معنوی و مادی آنها بسیار تاثیرگذار خواهد بود.302/ب3/807/

ارسال نظرات