۲۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۳
کد خبر: ۲۸۷۲۰۶
رییس بنیاد شهید شهرستان خمین:

بزرگ‌ترین دغدغه بنیاد شهید اشتغال فرزندان شاهد است

خبرگزاری رسا ـ رییس بنیاد شهید شهرستان خمین با اشاره به برخی از مشکلات موجود و مساعدت مسؤولان برای بر طرف کردن آنها، گفت: بزرگ‌ترین دغدغه بنیاد شهید اشتغال فرزندان شاهد است.
بزرگ‌ترين دغدغه بنياد شهيد اشتغال فرزندان شاهد است

به گزارش خبرگزاری رسا در استان مرکزی، علیرضا ساعدی رییس بنیاد شهید شهرستان خمین ظهر امروز، شنبه 21شهریور، در جمع خبرنگاران، با اشاره به نقش خانواده شهدا اظهار داشت: خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان معزز همیشه پشتیبان و حامی این انقلاب بوده و هستند و باید قدردان این نعمت الهی باشیم.

 

عنصر روحیه ایثار و شهادت

رییس بنیاد شهید شهرستان خمین بیان کرد: اصلی‌ترین نکته‌ای که در اندیشه حضرت امام خمینی و انقلاب اسلامی داریم، عنصر روحیه ایثار و شهادت است که این روحیه از فرد، انسانی می‌سازد که در برابر سختی‌ها و موانع موجود عکس‌العمل‌های خاصی از خود نشان می‌دهد.

 

ساعدی گفت: نهادی که امام خمینی برای حمایت از خانواده‌های شهدا ایجاد کرد، سبب ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه بوده و از جایگاه و اهمیت خاصی برخوردار است.

 

وی با معرفی خمین به عنوان شهر یک هزار شهید افزود: یکی از برگه‌های زرین افتخار شهرستان خمین وجود یک هزار و یک شهید و دو هزار و 500 نفر جانباز و 90 نفر آزاده است.

 

رضایتمندی خانواده‌های شهدا و جانبازان و آزادگان

رییس بنیاد شهید شهرستان خمین اظهار کرد: فعالیت‌های بنیاد بیشتر در حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی و تعاون صورت گرفته و تمام تلاشمان بر این بوده تا رضایتمندی در میان خانواده‌های شهدا و جانبازان و آزادگان حاصل شود.

 

ساعدی با اشاره به عمده فعالیت‌های بنیاد شهید خمین گفت: حمایت از برگزاری یادواره‌های شهدا در طول سال، بر پایی نمایشگاه از آثار شهدا و دیدار و سرکشی با خانواده‌های معظم شهدا در قالب طرح سپاس و اعزام‌ها و هتلینگ درمانی، ارائه خدمات درمانی بیمه‌های پایه و مکمل درمانی، پیگیری امور اشتغال و کاریابی و امور آموزش عمومی و عالیه فرزندان شاهد، از عمده فعالیت‌های بنیاد شهید این شهرستان به شمار می‌رود.

 

رییس بنیاد شهید شهرستان خمین تصریح کرد: با توجه به اینکه به هفته مقدس نزدیک می‌شویم و این هفته مصادف با بازگشایی مدارس است، نواختن زنگ ایثار را در سطح مدارس شهرستان را در برنامه‌ها تدوین کرده‌ایم.

 

وی افزود: در شش ماهه اول سال جاری نیز در سطح شهرستان 80 مورد ارائه خدمات مسکن را در مجموعه خانواده‌های ایثارگران داشته‌ایم.

 

رییس بنیاد شهید شهرستان خمین، رییس بنیاد شهید شهرستان خمین ، با اشاره به برخی از مشکلات موجود و مساعدت مسؤولان برای بر طرف کردن آنها، اظهار داشت: بزرگ‌ترین دغدغه بنیاد شهید اشتغال فرزندان شاهد است.

 

وی افزود: همچنین مراجعه مجروحین فاقد مدرک بالینی همزمان می‌باشند، بدان معنا که رزمنده در جبهه مجروح شده و به صورت سرپایی معالجه شده و به دنبال مدارک و پرونده درمانی نبوده و در حال حاضر برای احیای آن به بن‌بست برخورد می‌کند.

 

رییس بنیاد شهید شهرستان خمین در ادامه توجه و نگاه ویژه مسؤولان به این خانواده‌ها را بسیار مهم دانست و ادامه داد: همه نیازها مادی نیست، بلکه نیازهای عاطفی نیز وجود دارد و دیدار مسئولان با خانواده‌ها می‌‌تواند این نیاز را بر طرف می‌کند./842/101/ب1

ارسال نظرات