۲۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۰
کد خبر: ۲۸۷۲۲۹
به همت قرارگاه فرهنگی صاحب الامر؛

نخستین همایش فعالان جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی خراسان شمالی برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ نخستین همایش فعالان جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان خراسان شمالی به همت قرارگاه فرهنگی صاحب‌الامر(عج) به میزبانی بجنورد برگزار می‌شود.
حجت الاسلام افشين فر - قائم مقام مركز رسيدگي به مساجد خراسان شمالي

حجت الاسلام سیدمحمد افشین فر، دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی در استان خراسان شمالی، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در بجنورد، از برگزاری نخستین همایش فعالان جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی در استان خبر داد و افزود: این همایش روز یکشنبه، بیست و دوم شهریورماه در محل تالار حافظ شهرداری بجنورد واقع در کمربندی مدرس مرکز استان خراسان شمالی برگزار می شود.

 

وی با بیان اینکه همایش مزبور به همت قرارگاه فرهنگی صاحب‌الامر(عج) برگزار می شود، اظهار کرد: این همایش با حضور فعالان فرهنگی و اجتماعی استان خراسان شمالی از ساعت 17 الی 19 فردا برگزار خواهد شد.

 

حجت الاسلام افشین فر با اشاره به اینکه هدف از برگزاری نخستین همایش فعالان جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان خراسان شمالی انسجام بخشی و انگیزه‌ افزایی فعالیت‌های فرهنگی است، خاطرنشان کرد: در این همایش حاج حسین یکتا، مؤسس بنیاد فرهنگی خاتم‌الاوصیاء(عج) به عنوان سخنران محوری در مورد برنامه ها و رویکردهای فرهنگی سخنرانی خواهد کرد.

 

قائم مقام مرکز رسیدگی به امور مساجد استان خراسان شمالی افزود: در این همایش جمعی از مسؤولان و فعالان فرهنگی استان حضور داشته و از عموم فعالان فرهنگی نیز برای حضور در این نشست دعوت به عمل آمده است.

 

وی اضافه کرد: افزون بر سخنرانی حاج حسین یکتا در همایش فعالان جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان خراسان شمالی، حاج مهدی رسولی، از مداحان برگزیده کشوری نیز با نوای خود مراسم را پرشور می کند.

 

گفتنی است، دفتر مطالعات جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی، نهاد فرهنگی غیردولتی است که پس از اخراج تحریریه چهارم سوره توسط مدیریت حوزه هنری، به رهبری وحید جلیلی تأسیس شد.

 

انتشار ماهنامه راه، برگزاری دوره‌های هنر و رسانه و تدوین تاریخ شفاهی جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی از جمله فعالیت های دفتر مطالعات جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی در مرکز و استان های مختلف کشور است./9314/302/ب3

ارسال نظرات