۲۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۱
کد خبر: ۲۸۷۳۷۰
با حضور خانواده شهدا؛

مراسم رونمایی از تولیدات موسیقی شهدای غواص برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ با حضور خانواده شهدا مراسم رونمایی از تولیدات موسیقی شهدای غواص در حوزه هنری تهران برگزار شد.
شهداي غواص

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، با حضور جمعی از خانواده های شهدا از تولیدات موسیقی شهدای غواص بعد از ظهر امروز شنبه 21 شهریور ماه در سالن سوره حوزه هنری تهران رونمایی به عمل آمد.

 

 

در این مراسم گل علی بابایی، محسن مومنی شریف، الهام چرخنده، مادر شهید بهروز صبوری، فاضل نظری و خانواده شهید روحانی حجت الاسلام محمد شیخ شعاعی از شهدای غواص حضور داشتند.

 

فاضل نظری شاعر دفاع مقدس در این مراسم گفت: حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی این اقبال را یافت که پیکر پاک دوتن از شهدا را در آغوش بگیرد و این اتفاق مبارکی برای هنرمندان انقلاب اسلامی و موضوع مهم و قابل افتخاری است.

 

وی افزود: شهدای غواص موج خروشانی را در دل مردم ایجاد کردند و یک پیغام و پیام تازه ای را در دل مردم که در حال روزمره گی شده بودند ایجاد کرد.

 

شاعر دفاع مقدس خاطر نشان کرد: عکس العمل هنرمندان در برابر این اتفاق شور غریبی ایجاد کرد که هنرمندان در کنار سایر مردم که حضور داشتند تمام قد ایستادند، این جلسه تقدیر نمادین از برخی هنرمندان است که با علاقه و باور قلبی خود پیش آمدند و دست به خلق اثر فاخر زدند.

 

نظری در ادامه گفت: حوزه هنری بر اساس وظیفه خود کارهای تدارک دیده که در طول سال معرفی و در اختیار علاقه مندان قرار خواهد داد.

 

گفتنی است که پس از ورود شهدای غواص شاعرانی در رابطه 175 شهید شعر سرودند و آهنگسازان دفاع مقدس موسیقی های در رابطه با شهدای غواص آهنگ ساختند که در این مراسم  اشعاری در وصف شهدای غواص توسط شاعران دفاع مقدس سروده شد.

 

در پایان این مراسم از آثار یک هفت پنج، ترانه موزیک دفاع از شهر، غواص های مروارید، اشک و آیینه و شاعران و آهنگسازان از جمله پیمان طالبی، حسین سیامی، میلاد عرفان پور، نفسیه سادات موسوی، محمد محتشی تقدیر و تجلیل به عمل آمد./818/202/ب3

ارسال نظرات