۲۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۳:۴۰
کد خبر: ۲۸۷۳۸۸
معاون تبلیغات اسلامی شهرستان فریدن مطرح کرد؛

نقش مؤثر مبلغان در متلاشی کردن فرقه‌های انحرافی

خبرگزاری رسا ـ معاون اداره تبلیغات اسلامی شهرستان فریدن، نقش مبلغین دینی شهرستان در خنثی سازی فعالیت فرق انحرافی و پیشگیری از آسیب های اجتماعی را مفید ارزیابی کرد و گفت: علاوه بر حوزه های عمومی، در رشته های تخصصی نظیر خانواده، مهدویت و ادیان هم نیروهای متخصصی داریم که فی سبیل الله در نقاط مختلف کار می کنند.
حجت الاسلام حيدرعلي همتي

حجت الاسلام حیدرعلی همتی، معاون اداره تبلیغات اسلامی شهرستان فریدن، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، گفت: در هفته مبارزه با مواد مخدر به مبلغین خود سفارش کردیم که در منابر و برنامه های خود درباره آسیب های ناشی از مواد مخدر صحبت کنند و جوانان و خانواده ها را نسبت به عواقب شوم مصرف مواد مخدر و تاثیر آن در ایجاد جرم و ضربه زدن به دین افراد و فروپاشی خانواده ها آگاه کنند.

وی ادامه داد: در حوزه عمومی در مناسبت های مختلف و در طول سال در مورد آسیب های اجتماعی که در سطح شهرستان موجود است برنامه هایی اجرا می شود، اما در حوزه تخصصی هم افرادی اعم از خواهر و برادر را داریم که در رشته های خانواده، مهدویت و ادیان و مذاهب و فرقه های نوظهور فعالیت می کنند.

معاون اداره تبلیغات اسلامی شهرستان فریدن، افزود: با بررسی هایی که انجام می شود، در صورت نیاز هر منطقه یا اقشار مختلف از وجود این مبلغین استفاده خواهیم کرد که در حوزه مبارزه با فرقه های انحرافی بنابر اخباری که به دست ما رسید، مبلغین به نقاط مورد هدف اعزام شدند و به حمدالله توانستیم به مدد مبلغین متخصص، با آگاه سازی جوانان و خانواده ها فعالیت آن فرقه ها را در نطفه خفه کنیم.

حجت الاسلام همتی اظهار داشت: ما در فریدن مبلغینی را داریم که بدون دریافت هزینه و فی سبیل الله با جریان های انحرافی مقابله می کنند و دوره های تخصصی در ابواب مختلف کلامی روز را هم گذرانده اند و نقش سازنده ای را در تبلیغ دین مبین اسلام و پیشگیری از آسیب های اجتماعی ایفا می کنند.

معاون اداره تبلیغات اسلامی شهرستان فریدن ابراز داشت: دوره گفتمان های دینی را در مدارس برگزار کردیم، حتی در دانشگاه هم کارگاه های آموزشی از احکام، اعتقادات و اخلاق و مسائل اجتماعی را داشتیم، گروه 5 نفره ای وجود دارد که به نقاط مختلف اعزام می کنیم و در مدارس، دانشگاه ها و مساجد برنامه هایی را اجرا می کنند.

وی بیان داشت: کارگاه های گروهی هم داریم، که الان 5 گروه را در بحث شبهات اینترنتی، ماهواره ها و فضاهای مجازی دشمن تدارک دیده ایم و حدود 10 نیرو را برای آموزش در این باره اعزام کرده ایم که بعد از تکمیل دوره ها در آینده نزدیک این مبلغین را به نقاط مختلف هدف اعزام خواهیم کرد./869/302/ب3

ارسال نظرات