۲۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۷
کد خبر: ۲۸۷۴۱۹
امام جمعه خورموج خبر داد؛

پیشرفت 40درصدی فاز اول حوزه علمیه بلند مدت خورموج

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه خورموج از پیشرفت 40درصدی ساخت مدرسه علمیه بلند مدت خورموج خبر داد.
حجت الاسلام مصلح امام جمعه خورموج
حجت الاسلام عبدالحسین مصلح امام جمعه شهر خورموج در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در بوشهر، در تشریح وضعیت حوزه های علمیه شهرستان دشتی گفت: با عنایتی که مدیریت حوزه علمیه استان، در توسعه حوزه های علمیه دارند دو حوزه بلند مدت و کوتاه مدت در شهرستان دشتی برقرار است و اساتید در خدمت طلاب هستند.
 
وی با بیان اینکه ساختمان مدرسه کوتاه مدت وضعیت مناسبی دارد و طلاب در آن استقرار دارند خاطر نشان کرد: مدرسه علمیه بلند مدت این شهرستان در حال ساخت و ساز است و طلاب این مدرسه علمیه در مکانی موقت مستقر هستند.
 
حجت الاسلام مصلح درباره زمان اتمام احداث مدرسه علمیه پیامبر اکرم(ص) شهرستان دشتی را بستگی به پشتیبانی مالی مدیریت حوزه های علمیه کشور، استان بوشهر و کمک خیرین دانست.
 
امام جمعه شهر خورموج با بیان اینکه اگر هزینه مالی تأمین شود قریب به یک یا دوسال دیگر این طرح تحویل داده خواهد شد تصریح کرد: فاز اول این پروژه 40 درصد پیشرفت داشته است و در حال حاضر به دلیل زیر بنای زیاد ساخت و ساز مدرسه برای ما مقدور نیست و در برنامه نداریم.
 
وی گفت: زیر بنای زمین 11 هزارمتر مربع است که دو هزار و 500 مترمربع آن به فاز اول اختصاص داده شده است.
 
حجت الاسلام مصلح با اشاره به اینکه ساخت سه فاز را برای مدرسه علمیه پیامبر اکرم(ع) پیش بینی کرده ایم اظهار داشت: دو فاز از آن مربوط به محوطه خوابگاهی طلاب است و یک فاز به محیط آموزشی اداری اختصاص داده شده است که برنامه ما ساخت قسمت خوابگاهی است که دو منظوره و به جهت خوابگاهی و آموزشی استفاده شود تا اینکه هزینه ساخت تأمین شود./833/302/ب3
ارسال نظرات