۲۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۶
کد خبر: ۲۸۷۴۸۵
رییس تبلیغات اسلامی پلدختر خبر داد؛

اعزام مبلغان به مدارس شهرستان پلدختر

خبرگزاری رسا ـ رییس تبلیغات اسلامی پلدختر گفت: همزمان با آغاز سال تحصیلی در مدارس، مبلغان خواهر و برادر به مدارس شهرستان اعزام می شوند.
اعزام مبلغان به مدارس

حجت‌الاسلام علی صیادی، رییس تبلیغات اسلامی شهرستان پلدختر، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با بیان این که نماز جماعت در 15 مسجد این شهرستان اقامه می شود، عنوان کرد: اقامه نماز جماعت به صورت مستمر در مساجد، زمینه جذب جوانان و نوجوانان را به مساجد فراهم می کند.

 

وی با تأکید بر ضرورت حضور فعال روحانیان در زمینه جذب نوجوانان و جوانان به مساجد افزود: روحانیان باید از ظرفیت های موجود در جهت حضور پرشور مردم به ویژه جوانان استفاده کنند.

 

حجت الاسلام صیادی بیان داشت: در جهت ترویج و توسعه فرهنگ نماز جماعت در جامعه مسؤولان نیز باید جدیت و تلاش مضاعفی داشته باشند.

 

وی توجه به توسعه و ترویج مسائل فرهنگی در روستا و مناطق محروم را امری حیاتی دانست و افزود: در این زمینه روحانیان اعزامی با آموزش های تخصصی باید آشنا شوند.

 

رییس تبلیغات اسلامی پلدختر با تأکید بر برقرار کردن ارتباط روحانیان با مردم روستا عنوان داشت: روحانیان مستقر باید با حضور در فعالیت های اجتماعی مناطق اعزامی، بستر مناسبی برای پیشرفت فعالیت های فرهنگی و تبلیغی ایجاد کنند.

 

وی با بیان این که حضور آگاهانه روحانیان اعزامی در مناطق روستایی از برنامه های تبلیغات اسلامی است، خاطرنشان کرد: حضور آگاهانه روحانیان در صحنه­ های اجتماعی و فرهنگی پیامدهای مثبتی دارد.

 

حجت الاسلام صیادی در ادامه بیان داشت: همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید در مدارس، مبلغان خواهر و برادر به مدارس دخترانه و پسرانه شهرستان پلدختر اعزام می شوند.

 

وی ارائه مشاوره های مذهبی، بیان احکام شرعی، پاسخگویی به شبهات دینی و ارائه خدمات مشاوره ای به دانش آموزان در طول هفته را از جمله وظایف مبلغان اعزامی در مدارس بیان کرد.

 

رییس تبلیغات اسلامی پلدختر با اشاره به جنگ نرم در جامعه امروز اظهار داشت: حضور مبلغان و روحانیان بین دانش آموزان نقش بسیار مؤثری در زمینه هوشیاری این قشر از توطئه های فرهنگی دشمن و خنثی کردن دسیسه های فرهنگی آنان دارد./9459/302/ب3

ارسال نظرات