۲۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۶
کد خبر: ۲۸۷۴۸۸

حوزه علمیه فاطمه الزهرا سراب افتتاح شد

خبرگزاری رسا ـ حوزه علمیه خواهران فاطمه الزهراء با حضور حجت الاسلام مسعودی نیا، مدیر حوزه های علمیه خواهران آذربایجان شرقی و جمعی از مسؤولان و روحانیون شهر سراب افتتاح شد.
افتتاح حوزه علميه خواهران سراب افتتاح حوزه علميه خواهران سراب افتتاح حوزه علميه خواهران سراب افتتاح حوزه علميه خواهران سراب

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حوزه علمیه خواهران فاطمه الزهراء با حضور حجت الاسلام مسعودی نیا، مدیر حوزه های علمیه خواهران آذربایجان شرقی و جمعی از مسؤولان و روحانیون شهر سراب افتتاح شد.

 

حجت الاسلام مسعودی نیا، در این مراسم با اشاره به رسالت سنگین و اهمیت حوزه های علمیه خواهران و رسیدگی به مسائل زنان در حوزه های علمیه خواهران آن را از جمله مطالبات رهبر معظم انقلاب از جامعه زنان به ویژه طلاب زن دانست.

 

وی با اشاره به طلبه آیده آل در بیانات رهبر معظم انقلاب، افزود: معنویت، توجه به ادعیه، نماز شب از جمله ملاک های یک طلبه ایده آل می باشد، طلبه لازم است در کنار تحصیل و تعلیم علوم دینی به این امور اهتمام خاصی داشته باشد.

 

مدیر استانی حوزه خواهران با آرزوی موفقیت و توفیقات الهی برای تحصیل علوم دینی و متخلق شدن به اخلاق اسلامی، تصریح کرد: خواهران گرامی حضور در حوزه های علمیه خواهران را فرصتی مغتنم برای برای کسب فضائل اخلاقی و تحصیل معارف دینی بدانند.

 

حجت الاسلام اکرمی، امام جمعه شهر سراب با ابراز خرسندی از افتتاح این حوزه علمیه آن را فرصتی برای تربیت نسل فرهیخه از میان خواهران دانست و افزود: دو سال پیش موفق به تأسیس حوزه علمیه برادران این شهر شدیم.

 

وی افزود: هم اکنون حوزه علمیه برادران در دو پایه تحصیلی با 60 طلبه در حال کار می باشد، اما با توجه به نبود حوزه علمیه خواهران از همان ابتدا تلاش خود را برای تأسیس حوزه علمیه خواهران مبذول داشتیم و موفق شدیم در سال جاری آن را افتتاح کنیم./854/202/ب3

ارسال نظرات