۲۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۹
کد خبر: ۲۸۷۴۹۱

نتایج امتحانات شهریور سطح عالی حوزه‌ علمیه قم اعلام شد

خبرگزاری رسا ـ معاونت آموزش حوزه ‌علمیه، ساعتی پیش نتایج امتحانات شهریورماه سطح عالی حوزه علمیه قم را در سامانه اینترنتی نجاح اعلام کرد.
نتایج امتحانات شهریور سطح عالی حوزه‌ علمیه قم اعلام شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا ، نتایج امتحانات شهریور ماه طلاب سطح عالی حوزه علمیه قم، 22 شهریورماه از سوی معاونت آموزش حوزه ‌علمیه، در سامانه اینترنتی نجاح اعلام شد.

 

  طلاب حوزه علمیه قم می‌توانند نتایج امتحانات خود را از  امروز 22 شهریورماه از طریق سامانه اینترنتی معاونت آموزش حوزه‌های علمیه به نشانی http://www.howzeh-qom.com/ دریافت کنند.

 

  معاونت آموزش حوزه علمیه اعلام کرده است که زمان اعتراض از 22 شهریور ماه به مدت 5 روز تا  27 شهریور ماه است و نمره بازنگری شده در تصحیح دوم، ملاک عمل خواهد بود.

 

براساس این گزارش، نمره قابل اعتراض برای افرادی که قبولی آنان 12 است، نمرات بین 9 تا 14 و  افرادی که قبولی آنان 16 است، نمرات بین 9 تا 16 در نظر گرفته شده است.

 

این گزارش حاکی است، نمرات پس از بررسی اعتراضات و معدل گیری دروس دو نیمسالی و مشخص شدن نتیجه نهایی، 20 مهر ماه وارد سیستم ارزیابی خواهد شد.

 

 این گزارش می‌افزاید، امتحانات شهریورماه  از 1 تا 12 شهریورماه در مسجد امام حسن عسکری(علیه‌السلام) در شهر قم و مسجد حضرت زینب کبری(سلام‌الله علیها) در شهر پردیسان قم برگزار شد.

 

شایان ذکر است، ثبت نام امتحانات تکمیل نواقص سطح یک حوزه برای طلاب سطح عالی از 10 تا 20 شهریورماه انجام گرفته است که این امتحانات از 24 شهریور ماه در قم برگزار خواهد شد.

 

گفتنی است، طلاب برای هرگونه سؤال درباره امتحانات حوزه می‌توانند در ساعات اداری با شماره 37740971 داخلی 300 و 107 تماس بگیرند./917/ت302/ی

ارسال نظرات