۲۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۳
کد خبر: ۲۸۷۵۰۶
نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا:

رمز عبور از بحران، ایستادگی و مقاومت است

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام کاملی‌فر رمز موفقیت و عبور از بحران را ایستادگی و مقاومت دانست و گفت: تا زمانی که روحیه مقاومت وجود دارد، خطری انقلاب اسلامی را تهدید نمی کند.
حجت الاسلام کاملي فر، نماينده ولي فقيه در سپاه عاشورا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام حسن کاملی فر، نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورای آذربایجان‌شرقی امروز در نشست هماهنگی ستاد کنگره 36 هزار شهید دانش آموز در تبریز اظهار داشت: برگزاری یادواره بزرگداشت شهدای انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی، دلیل دینی و شرعی دارد.


وی با بیان این‌که همه ملت‌های آزاده جهان مدیون خون شهدا هستند، خاطرنشان کرد: از امام صادق(ع) روایت شده که حضرت فاطمه(س) دو بار در هفته فاصله بین مدینه تا محل شهادت شهدای احد را طی می کردند تا به ایشان ادای احترام کنند و حتی از آن ها روایتگری و تجلیل نیز می کردند.


حجت الاسلام کاملی‌فر با اشاره به این‌که یکی از مهم‌ترین اهداف دشمنان نظام ناآشنایی نسل جوان جامعه با آرمان شهداست، افزود: برنامه دشمن زیر سؤال بردن گفتمان انقلاب اسلامی و مقاومت است، دشمن می خواهد چنین القاء کند که با مقاومت نمی توان به شرایط فعلی پاسخ داد و اهداف مورد نظر را تحقق بخشید.


نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا رمز موفقیت و عبور از بحران را ایستادگی و مقاومت دانست و تصریح کرد: تا زمانی که روحیه مقاومت وجود دارد، خطری انقلاب اسلامی را تهدید نمی کند، از این روست که استکبار جهانی به کمک شبکه‌های ماهواره‌ای فارسی‌زبان به دنبال استحاله فرهنگی و هویت ملت ایران هستند.


وی با بیان این‌که برگزاری یادواره شهدای دانش‌آموز فرصتی برای مقابله با توطئه‌های تبلیغی و رسانه‌ای غرب علیه اسلام است، ادامه داد: دشمن از راه های مختلف می خواهد اعتقادات ملت های مسلمان را تغییر دهد اما برگزاری چنین یادواره‌هایی با هدف معرفی آرمان و هدف شهدا می توان تهاجم غرب را بی‌نتیجه گذاشت.


همچنین سردار غلام‌عسکر کریمیان، فرمانده سپاه عاشورا در سخنانی با تأکید بر این‌که فرهنگ عاشورایی ماندگار است و محبت حضرت اباعبدالله الحسین(ع) هرگز از دل ها پاک نمی شود، اظهار داشت: در راستای تثبیت و انتقال این فرهنگ رسالتی زینب گونه بر عهده داریم که باید آن را انجام دهیم.


وی خاطرنشان کرد: نقشه دشمن در راستای تداوم شبیخون فرهنگی و اجرای سناریوهای مختلف برای نفوذ در درون، ایجاد بحران هویتی است که تا حدی موفق هم شده است و یکی از راهکارهای مقابله با این بحران جلوگیری از فراموشی فرهنگ ایرانی اسلامی، فرهنگ دفاع مقدس و الگوسازی از شهدا است.


کریمیان با اشاره به این‌که کنگره شهدای دانش‌آموز حدود 650 هزار مخاطب خواهد داشت، گفت: امروز شرایط نسبت به دوران دفاع مقدس به مراتب سخت تر شده است و به تعبیر مقام معظم رهبری امروز ما وسط میدان جنگ هستیم، از این رو دوست و دشمن از هم مشخص نیست و برای شناخت آنها باید بصیرت لازم را داشته باشیم./935/202/ب3

ارسال نظرات