۲۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۶
کد خبر: ۲۸۷۶۶۸
حجت الاسلام والمسلمین طائب:

اعمال تحریم علیه ایران سبب زیان کشورهای غربی شد/ شهدا با تقدیم جان، انقلاب اسلامی را بیمه کردند

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام والمسلمین طائب با بیان این که اعمال تحریم ها بر ایران اسلامی هیچ محدودیتی ایجاد نکرد و ضرر و زیان های بسیاری برای کشورهای غربی به همراه داشت گفت: تحریم ها سبب شد تا در بسیاری از زمینه‌های علمی و فناوری به خوکفایی برسیم.
حجت‌الاسلام طائب، خطيب برجسته کشور يادواره شهداي ??? شهيد غواص با حضور حجت الاسلام  والمسلمين طائب در اراک يادواره شهداي ??? شهيد غواص با حضور حجت الاسلام  والمسلمين طائب در اراک يادواره شهداي ??? شهيد غواص با حضور حجت الاسلام  والمسلمين طائب در اراک

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در استان مرکزی، حجت الاسلام والمسلمین مهدی طائب رییس قرار گاه عمار شب گذشته در یادواره شهدای 175 شهید غواص که به همت سپاه ناحیه اراک همزمان با ‌شب شهادت امام جواد(ع) در مسجد آقا ضیاءالدین اراک برگزار شد بیان کرد: جانفشانی های شهدای هشت سال دفاع مقدس ایران اسلامی در تاریخ ماندگار است.

 

ایستادگی مقتدرانه و با عزت شهدا در جنگ تحمیلی

رییس قرار گاه عمار با بیان این که شهدای عزیز کشورمان در جنگ تحمیلی مقتدرانه و با عزت در برابر دشمنان ایستادگی کردند و هرگز اجازه دست درازی به آنان ندادند، اظهار کرد: شهدای والامقام برای به دست آوردن سعادت و پاداش اخروی با خداوند معامله کردند.

 

حجت الاسلام والمسلمین طائب با اشاره به این که شهدا با تقدم جان خود انقلاب اسلامی را بیمه کردند تصریح کرد: شهیدان برای به دست آوردن زندگی دنیایی و مادی با خدا معامله نکردند بلکه با هدف آماده سازی زمینه برای ظهور منجی عالم بشریت به میدان های حق علیه باطل شتافتند و جان خود را از دست دادند.

 

رییس قرارگاه عمار با بیان این که مقام و منزلت شهدا نزد خداوند متعال بسیار با ارزش و عظیم است، خاطر نشان کرد: دلیل این ارزشمند بودن بسیار این است که نام شهید برای همیشه جاودانه بوده و از اهمیت بالایی برخوردار است.

 

تکریم شهدا و خانواده های آنها وظیفه ای همگانی

حجت الاسلام والمسلمین طائب با بیان این که امنیت پایدار دستاوردی بزرگ است که از خون شهدا به ایران اسلامی رسیده است، گفت: شهدا به خوبی در برابر ظلم ایستادگی کردند و امروز تکریم شهدا و خانواده های آنها یک وظیفه همگانی محسوب می شود.

 

رییس قرارگاه عمار با اشاره به این که تحمیل هشت سال جنگ و اعمال تحریم های اقتصادی علیه ایران اسلامی در جهت مقابله با پیشرفت های اقتصادی صورت نگرفت، اظهار داشت: این مسائل برای جلوگیری از آماده سازی زمینه برای حضور امام عصر (عج) انجام شد.

 

اعمال تحریم ها بر ایران اسلامی هیچ محدودیتی ایجاد نکرد

حجت الاسلام والمسلمین طائب با بیان این که اعمال تحریم ها بر ایران اسلامی هیچ محدودیتی ایجاد نکرد و ضرر و زیان های بسیاری برای کشورهای غربی به همراه داشت گفت: اعمال تحریم ها سبب شد تا با اتکا به دانشمندان داخلی بتوانیم برخی از ماشین آلات و دستگاه ها را بومی سازی کنیم و نفت کشور نیز در مخازن باقی بماند./842/202/ب1

ارسال نظرات