۲۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۸
کد خبر: ۲۸۷۷۴۴
استاد حوزه علمیه قم:

جریان باطل برای مبارزه با حق از افراد جاهل استفاده می‌کند

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه علمیه قم، گروه‌های تکفیری و داعش را دشمن اهل بیت(ع) و انسانیت خواند و گفت: جریان باطل در طول تاریخ برای مبارزه با حق و اسلام ناب از اراذل و اوباش و افراد جاهل استفاده کرده است؛ چنان که طبق گفته مسؤولان عراقی، داعش از 85 کشور دنیا نیرو دارد.
حجت الاسلام شريفاني، استاد حوزه علميه قم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام شریفانی، استاد حوزه علمیه قم، پیش از ظهر امروز در مجلس عزاداری به مناسبت شهادت امام جواد(ع) که در دفتر رهبر معظم انقلاب برگزار شد به نعمت ولایت اهل بیت(ع) اشاره کرد و گفت: پیامبراکرم(ص) در روایتی فرمودند «کسی که دوست دارد خداوند را ملاقات کند در حالی که سیئاتش به حسنات تبدیل شده است، ولایت امام جواد(ع) را بپذیرد».

 

حجت الاسلام شریفانی اظهار داشت: منظور از بخشیده شدن گناهان در آیات و روایات، حق‌الله است و گرنه در زمینه حق الناس، بخشش ممکن نیست، مگر این که انسان در همین دنیا جبران کرده و کسب حلالیت کند.

 

وی به دشمنان اهل بیت(ع) و انسانیت اشاره کرد و گفت: گروه‌های تکفیری و داعش که دشمن اهل بیت(ع) هستند؛ در حال حاضر مسلمانان را به قتل می‌رسانند.

 

استاد حوزه علمیه قم تصریح کرد: این افراد ایادی قدرت‌های پوشالی و استکبار جهانی هستند که قصد تخریب اسلام را دارند و جنایت‌های آنها مخالف اسلام و حتی انسانیت است.

 

وی یاد آور شد: جریان باطل در طول تاریخ برای مبارزه با حق و اسلام ناب از اراذل و اوباش و افراد جاهل استفاده کرده است؛ چنان که طبق گفته مسؤولان عراقی، داعش از 85 کشور دنیا نیرو دارد و با ادعای اسلام به دشمنان خدمت می‌کنند.

 

حجت الاسلام شریفانی، امام جواد(ع) را کریم خواند و خاطرنشان کرد: امام جواد(ع) بسیار کریم بودند و از سوی امام رضا(ع) مأموریت داشتند که از مردم دستگیری کنند و ما باید قدردان نعمت ولایت باشیم./908/پ202/ی

ارسال نظرات