۲۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۰
کد خبر: ۲۸۷۷۷۵
رییس دفتر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه خراسان رضوی:

نباید فرصت شناسایی توانایی های نظامی را به دشمن بدهیم/ هدف تشیع انگلیسی تخریب چهره اسلام ناب محمدی است

خبرگزاری رسا ـ رییس دفتر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه خراسان رضوی گفت: امروزه تشیع انگلیسی و تسنن آمریکایی با هدایت جبهه استکبار و مرتجعین منطقه به دنبال خشن جلوه دادن چهره اسلام ناب محمدی هستند.
حجت الاسلام ابراهيم معادي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تربت حیدریه، حجت الاسلام ابراهیم معادی، رییس دفتر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه خراسان رضوی، پیش از ظهر امروز در جمع روحانیان و مسؤولان  نهادهای تربت حیدریه اظهار کرد: از زمان رسول خدا(ص)،  معاویه و مامون در دو جنگ سخت و نرم به دنبال از بین بردن علویان و شیعیان بودند و با ترفندهای مختلف خواسته های خود را عملی می کردند.

 

رییس دفتر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه خراسان رضوی ادامه داد: برخی خواص و نخبگان بی بصیرت صدر اسلام، اشرافی گری و وادادگی به دشمن را برای اسلام به ارمغان آوردند و در ادامه با پول و تحریف آیات قرآنی و سخنان رسول خدا (ص) فرمانروایان و فرماندهان را خود فروخته کردند.
 

 
وی با بیان این که برخی با لباس دین به اسلام ضربه می زنند، تصریح کرد: باید از برخی جریانهایی که قصد دارند با لباس دین به اسلام و ولایت فقیه ضربه بزنند، مراقبت کرد و ضمن هوشیاری لازم در برابر آنان، اسیر حیله و خدعه دشمن نشویم. همچنین جنگ نرم به مراتب پیچیده تر و خطرناک تر از جنگ سخت و نظامی است همراه با اینکه در صدر اسلام حضرت علی(ع) در جنگ صفین چیزی با پیروزی فاصله نداشت، اما با خدعه و فریب عمر و عاص در سپاه دشمن، نتیجه به گونه ای رقم خورد که تاریخ در بعدها شاهد رویارویی امیر المومنین(ع) با خوارج در جنگ نهروان بود.
 
 

حجت الاسلام معادی با بیان این که معاویه مظهر جنگ نرم در صدر اسلام بود، گفت: او تا جایی پیش رفت که وقتی امام حسن(ع) برای رویارویی با سپاه دشمن آماده می شد متوجه خود فروختگی فرماندهان کشوری و لشکری خود شد و به ناچار با نرمش قهرمانانه صلح نامه ای را پذیرفت که هیچگاه طرف مقابل به عهدهای خود عمل نکرد. همچنین دشمن چهره فرهنگی و سیاسی خود را ماسک اسلامی می زند و گروه هایی را ایجاد می کند تا از نفوذ اسلام به قلب اروپا و آمریکا جلوگیری کند.
 
 

رییس دفتر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه خراسان رضوی افزود: امروزه تشیع انگلیسی و تسنن آمریکایی با هدایت جبهه استکبار و مرتجعین منطقه به دنبال خشن جلوه دادن چهره اسلام ناب محمدی بوده و گروه های تروریستی داعش و النصره و بوکوحرام محصول این تفکرات است، همچنین امروزه بنا بر اذعان دولتمردان آمریکایی، آنها به دنبال شناسایی توانایی های نظامی و بالقوه جمهوری اسلامی ایران بوده و نباید چنین فرصتی را به دشمن بدهیم./864/202/ب3
 
 

ارسال نظرات