۲۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۴
کد خبر: ۲۸۷۷۸۴
مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران تاکید کرد؛

لزوم انتشار خاطرات قرآنی برای تشویق افراد به فعالیت در این حوزه

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران بر لزوم ثبت خاطرات قرآنی و تدوین آن تاکید و تصریح کرد: یکی از راههای تشویق و ترغیب افراد به فعالیتهای قرآنی، انتشار خاطرات زیبای قرآن آموزان در حین فعالیتهای قرآنی و تاثیرات آن در زندگی است.
حجت الاسلام ناصر شکريان، مدير کل تبليغات اسلامي مازندران،

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بابل، حجت‌الاسلام ناصر شکریان، مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران، امروز در جلسه ارزیابی فعالیت‌های قرآنی طرح مصباح الهدی و نورالهدی استان مازندران در بابل، ضمن تاکید بر تقویت و استمرار انس با قرآن در بین نوجوانان و جوانان، گفت: طرح‌های 6 ساله مصباح‌‌الهدی و نور‌الهدی یکی از نمونه های موفق قرآن آموزی در سطح استان مازندران است و از این رو این حرکتها ضمن قرار گرفتن در اولویت، باید استمرار پیدا کند.

 

وی افزود: فعالیت در محضر قرآن از افتخارات هر انسان محسوب می‌شود و مربیان و دست اندرکاران این جشنواره باید قدردان لحظات نورانی خدمت در محضر قرآن باشند.

 

عضو شورای فرهنگ عمومی مازندران با تقدیر از دست اندرکاران جشنواره‌های قرآنی مصباح‌الهدی و نورالهدی، خاطرنشان کرد: خوشبختانه این دو جشنواره های قرآنی به صورت مطلوب و بر اساس برنامه های پیش بینی شده صورت گرفته است.

 

وی با تاکید بر آموزش مهارت‌های زندگی دینی در کنار قرآن آموزی، اظهار داشت: پایدار سازی این برنامه ها و تبیین شاخصه های زندگی قرآنی در کنار مهارت قرآن آموزی باید مورد توجه قرار بگیرد.


حجت الاسلام شکریان بر لزوم ثبت خاطرات قرآنی و تدوین آن تاکید و تصریح کرد: یکی از راههای تشویق و ترغیب افراد به فعالیتهای قرآنی، نشر خاطرات زیبای افراد به خصوص نوجوانان در حین فعالیتهای قرآنی و اثرات آن در زندگی است.


وی با اشاره به اعزام شرکت کنندگان جشنواره به مشهد مقدس، افزود: یکی از آرزوهای  ما اعزام و خدمت رسانی به افرادی بود که برای نخستین بار برای زیارت ثامن الحجج به مشهد مقدس اعزام می شوند که این مهم در این جشنواره تحقق پیدا کرد.


مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران با اشاره به ارزیابی انجام شده از دهمین جشنواره قرآنی مصباح‌الهدی و نورالهدی، گفت: رضایت‌مندی قرآن‌آموزان از جشنواره پایانی طرح مصباح‌الهدی و نورالهدی دلیل خوبی درخصوص موفقیت این طرح است.


وی با اشاره به تقویت ارتباط میان قرآن آموزان و دارالقرآن الکریم ادامه داد: فضای مجازی ظرفیت بسیار مطلوبی  برای تقویت  و استمرار ارتباط با قرآن آموزان است و این ظرفیت برای ترویج فرهنگ دینی و قرآنی استفاده شود./1313/202/ب3

ارسال نظرات