۲۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۶
کد خبر: ۲۸۷۸۰۰
از سوی مرکز تحقیقات زن و خانواده؛

طرح مدرس با رویکرد حاکمیتی به فقه اجرا می‌شود

خبرگزاری رسا ـ مرکز تحقیقات زن و خانواده در ادامه سلسله دروس آموزشی «طرح مدرس» را با رویکرد حاکمیتی به فقه با تأکید بر موضوع زن و خانواده برگزار می‌کند.
مرکز  تحقيقات زن و خانواده

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، مرکز تحقیقات زن و خانواده در ادامه سلسله دروس آموزشی خود، «طرح مدرس» را با رویکرد حاکمیتی به فقه با تأکید بر موضوع زن و خانواده برگزار می‌کند.

 

در این گزارش آمده است؛ این طرح با حضور حجت الاسلام محمدرضا زیبایی نژاد از اول مهرماه 94 با جلساتی در قالب 2 ساعت به صورت هفتگی برگزار می‌شود.

 

مکان برگزاری جلسات طرح مدارس در بلوار جمهوری اسلامی، میدان سپاه، خیابان مالک اشتر، پلاک 50، کلاس‌ها همزمان به صورت آنلاین در واحد تهران، مرکز تحقیقات زن و خانواده به نشانی بلوار کشاورز، خیابان نادری، کوچه حجت دوست، پلاک 56 برگزار می‌شود.

 

لازم به ذکر است؛ نحوه ثبت نام با ارسال نام و نام خانوادگی، کلمه «رویکرد حاکمیتی» و آدرس ایمیل به سامانه پیامکی شماره «30001230011020» و یا پست الکترونیکی amozesh@wrc.ir» » امکانپذیر است.

 

گفتنی است؛ علاقمندان می‌توانند با مراجعه به پرتال مرکز تحقیقات زن و خانواده به آدرس «www.wrc.ir»  و ثبت نام در بخش طرح مدارس گواهی حضور در این کلاس‌ها را دریافت کنند./908/ت303/ی

ارسال نظرات