۲۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۸
کد خبر: ۲۸۷۸۴۴
امام جمعه اهر:

آمریکا فریب‌کار، اغواگر و جنایت‌کار است

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام حاجی زاده، آمریکا را اغوا گر، دروغ گو، جنایت کار و بی شرم عنوان کرد و گفت: عملکرد آمریکا، جنایت های، و ادعای پوشالی حقوق بشر از سوی آمریکای بی حیاء دلیلی بر اغواگری و بی شرمی آمریکا است.
حجت الاسلام حاجي زاده، امام جمعه اهر

حجت الاسلام جواد حاجی زاده، امام جمعه اهر و عضور شورای استانی حوزه علمیه آذربایجان شرقی، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، آمریکا را دشمن دیرینه ملت ایران اسلامی دانست و گفت: حوادث جایات دوران انقلاب، دخالت در مسائل داخلی کشور، کودتای 28 مرداد سال 32 دلیلی متقن بر این مطلب است.
 

وی آمریکا را کشوری فریب کار و اغواگر عنوان کرد و افزود: آمریکای جنایت کار با وجود جنایات فراوان در گوشه و کنار جهان ادعای مضحک حقوق بشر را دارد و زیر پرچم این ادعای دروغین به جنایت در جهان و تطهیر چهره مخدوش خود می کند.
 

امام جمعه اهر دشمین آمریکا را پایان ناپذیر دانست و ابراز داشت: تضاد ایران اسلامی و آمریکای جنایت کار تعطیلی نخواهد داشت، این یک تضاد ماهوی و ایدئولوژیک است، از این رو پدیده ‌ای تضاد انقلاب با آمریکا تضادی ذاتی است.
 

وی مسائلی چون انرژی هسته‌ای و حقوق بشر را بهانه‌ای برای دشمنی با ملت خواند و تأکید کرد: حتی اگر مسائلی چون هسته‌ای به سروسامان برسد، دشمنی های آمریکا با ملت ایران پایدار خواهد بود و تا زمانی که ملت ایران به قدری قدرتمند شودند که آمریکا از ایران مأیوس شود.
 

حجت الاسلام حاجی زاده مخالفت با برنامه صلح آمیز ایران توسط آمریکا با وجود کشتار فجیع هیروشیما و ناکازاکی توسط آمریکا غیر منطقی و نشان از روحیه کشتار، فریب و ریاکاری آمریکا دانست و افزود: این جنایات و جنایات مردم منطقه صفحه سیاهی از تاریخ جنایات آمریکای اغواگر است.
 

وی دولت آمریکا را بی حیا و بی شرم عنوان و خاطرنشان کرد: آمریکا با ابزار غول های رسانه‌ای خود اذهان مردم را فریب و اغوا می کند و چهره‌ای زیبا از خود به جهان عرضه می کند.
 

عضور شورای استانی حوزه علمیه آذربایجان شرقی با اشاره به ویژگی جنایتکاری آمریکا، تصریح کرد: کشتار مردم منطقه، عراق، سوریه و یمن همه زیر سر سیاست های خصمانه آمریکا است./854/302/ب3

ارسال نظرات