۲۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۲
کد خبر: ۲۸۷۸۸۲
رییس تبلیغات اسلامی شازند:

دعای عرفه در ۲۶ نقطه شهرستان شازند برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ رییس تبلیغات اسلامی شهرستان شازند از برگزاری دعای پر فیض عرفه در ۲۶ نقطه شهری و روستایی این شهرستان خبر داد و گفت: دعای عرفه امسال در مصلای‌های شهرهای شازند، آستانه، مهاجران، شهباز، توره و هندودر برگزار می شود.
دعاي عرفه در ?? نقطه شهرستان شازند برگزار مي شود

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سید رضا میرهاشمی رییس تبلیغات اسلامی شهرستان شازند از برگزاری دعای پر فیض عرفه در 26 نقطه شهری و روستایی این شهرستان خبر داد و گفت: دعای عرفه امسال در مصلی های شهرهای شازند، آستانه، مهاجران، شهباز، توره و هندودر برگزار می شود.

 

رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان شازند اظهار کرد: همچنین دعای عرفه در 20 نقطه روستایی که روحانی مستقر دارند برگزار خواهد شد.

 

حجت الاسلام میرهاشمی با اشاره به برگزاری عید قربان در شهرستان شازند، گفت: نماز عید قربان در شهرهای شازند، آستانه، مهاجران، شهباز و هندودر با امامت ائمه جمعه در مصلی شهر اقامه می شود.

 

رییس تبلیغات اسلامی شهرستان شازند از برگزاری ستاد اجرایی عید غدیر خم اشاره کرد و اظهار کرد: جشن، دیدار با سادات، بازدید از خانواده شهدای سادات، همایش سادات و حضور در مدارس از جمله برنامه ها عید غدیر خم است.

 

حجت الاسلام میرهاشمی تصریح کرد: در برگزاری مراسمات عید غدیرخم 29 روحانی مستقر در سطح شهرستان، 10 روحانی هجرتی و 12 روحانی بومی همکاری می کنند.

 

رییس تبلیغات اسلامی شهرستان شازند با اشاره به برپایی کلاس های مداحی افزود: این کلاس ها با عنوان مجمع الذاکرین با حضور 40 خواهر و برادر با آموزش استادان مجرب استان در حال برگزاری است.

 

حجت الاسلام میرهاشمی با بیان اینکه طرح های هسته فرهنگی در تابستان امسال برگزار شد، اظهار کرد: این طرح ویژه جوانان در روستاهای باغ برآفتاب، اکبرآباد و قدمگاه در خصوص مباحث اعتقادی، سیاسی، فرهنگی و اجتماعی برگزار شد.

 

وی همچنین به 4 پایگاه معرفت ویژه نوجوان اشاره کرد و گفت: در این طرح نوجوانان مباحث قرآنی و فرهنگی را در روستاهای تحت محل، باغ برآفتاب، اکبرآباد و قدمگاه آموزش می بینند.

 

رییس تبلیغات اسلامی شهرستان شازند در ادامه به جلسات هفتگی روحانیون اشاره کرد و افزود: این جلسات هر هفته در یکی از مساجد روستاهای شهرستان با حضور خانواده های روحانیون در راستای تبادل افکار برگزار می شود. /842/101ب3

ارسال نظرات