۲۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۶
کد خبر: ۲۸۷۹۶۱
عضو شورای استانی حوزه علمیه آذبایجان شرقی:

ولایت فقیه محور عدالت و ظلم ستیزی است

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام محمدزاده، ولایت فقیه را استمرار ولایت امامان دانست و گفت: دشمنی با ولایت فقیه به جهت عدالت محوری و ظلم ستیزی ولایت فقیه است، ولایت فقیه مخالف با زیاده خواهی ها است.
ولايت فقيه

حجت الاسلام علی محمد زاده، امام جمعه شبستر و عضو شورای استانی حوزه علمیه آذبایجان شرقی، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، ولایت فقیه را استمرار ولایت امامان و از مکتب اهل بیت(ع) عنوان کرد و اظهار داشت: مکتب انسان ساز و سعادت بخش حقیقی مکتب اسلام ناب محمدی است.

 

وی شناخت حقیقی از اسلام ناب محمدی را در سایه اهل بیت(ع) و بیانات شریف آن بزرگواران دانست و افزود: کلام و سخنان گوهر بار آن بزرگواران نور هدایت و سعادت بخش بشریت است، تمسک به این نور انسان را از ضلالت نجات می دهد.

 

امام جمعه شبستر ولایت فقیه را عامل تحقق عدالت و محور مبارزه با ظلم و ستم عنوان کرد و افزود: علت دشمنی ها با ولایت فقیه آن است که ولایت فقیه حافظ تمامیت نظام، محور عدالت و مخالف با زیاده خواهی های عده‌ای هستند.

 

وی ولایت را منادی اسلام ناب محمدی و فریاد اسلام حقیقی در جهان خواند و ابراز داشت: اگر ولایت فقیه نبود دشمنان این نظام اسلامی تا به امروز نگذاشته بودند که چیزی از آرمان های والای انقلاب و امام باقی بماند.

 

عضو شورای استانی حوزه علمیه توجه به بیانات رهبری و پیگیری مطالبات ایشان را مهم دانست و تصریح کرد: روحیه انقلابی باید در میان مردم هنوز وجود داشته باشد، نظام اداری کشور لازم است بر اساس معیار های صحیح اسلامی مدیریت شود، و تحقق آن در گرو وجود روحیه انقلابی در مردم و مسؤولان است.

 

وی با اشاره به مسائل خانواده و ازدواج، یکی از مطالبات رهبری را در حوزه جمعیت دانست و ابرازداشت: ترویج ازدواج آسان، دوری از تجملات سفره عقد و مراسم عروسی و تجملات در جهیزیه دختر خانوم ها از بارزترین راه کارهای ترویج ازدواج آسان است.

 

وی با تأکید بر تمسک به سیره اهل بیت(ع) ادامه داد: سیره حضرت زهراء(س) در زندگی و ازدواج مهمترین و مناسبترین سیره و سبک زندگی دینی برای تمام نسل ها به ویژه نسل امروز است.

 

حجت الاسلام محمدزاده بیانات رهبری را چراغ راه هدایت کشور به سوی پیشرفت و توسعه عنوان و تأکید کرد: اتحاد و همدلی میان جامعه و بر محور کلمه واحده ولایت فقیه کشور از هجمه دشمنان سالم خواهد ماند./854/302/ب3

ارسال نظرات