۲۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۵
کد خبر: ۲۸۸۰۲۷
مدیر مدرسه علمیه ولیعصر بروجرد:

ترویج سبک زندگی اسلامی از مهم‌ترین وظایف روحانیت است

خبرگزاری رسا ـ مدیر مدرسه علمیه ولیعصر(عج) بروجرد با بیان این که روحانیان در تبیین و تقویت سبک زندگی اسلامی در جامعه نقش بسزایی دارند، گفت: همکاری نهادهای فرهنگی در این راستا بسیار مؤثر است.
 سبک زندگي اسلامي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام ابراهیم یارمحمدی، مدیر مدرسه علمیه ولیعصر(عج) بروجرد، صبح امروز در دیدار با رییس تبلیغات اسلامی این شهرستان با اشاره به برگزاری همایش سبک زندگی اسلامی گفت: حوزه علمیه بروجرد در این زمینه همکاری لازم را انجام می دهد.

 

وی با بیان این که برگزاری این گونه همایش ها در جامعه و بین خانواده ها بسیار اثر گذار است، افزود: باید محورهای اصلی این همایش به خوبی تبیین شود.

 

حجت الاسلام یارمحمدی تبیین و تقویت سبک زندگی اسلامی را در جامعه امروز بسیار مهم دانست و عنوان داشت: توجه به مؤلفه های سبک زندگی اسلامی لازمه موفقیت در زندگی فردی و اجتماعی است.

 

وی با اشاره به دستورات دین و توجه دین به همه امور زندگی فردی و اجتماعی اظهار داشت: پیروی از دستورات دینی موجب رسیدن انسان به کمال می شود.

 

مدیر مدرسه علمیه ولیعصر(عج) بروجرد ترویج سبک زندگی اسلامی را مهم ترین وظیفه روحانیت بیان کرد و گفت: حوزه های علمیه در این زمینه از هیچ کوششی دریغ نمی کنند.

 

وی مهم ترین هدف مدارس علمیه را تربیت طلاب و توانمند ساختن آنان در عرصه تبلیغ بیان کرد و یادآور شد: کارشناسان دین با استفاده از تعالیم دینی باید سبک زندگی اسلامی و دینی را در جامعه به ویژه بین جوانان تبیین و تقویت کنند.

 

حجت الاسلام صادق جعفرپور رییس تبیلغات اسلامی بروجرد در ادامه این دیدار با تقدیر از همکاری حوزه علمیه این شهرستان عنوان داشت: در جهت انجام فعالیت های فرهنگی مذهبی نیازمند همکاری بیشتر حوزه های علمیه هستیم.

 

وی خاطرنشان کرد: با حضور و همکاری حوزه های علمیه می توان در جهت جذب بیشتر اقشار جامعه به ویژه جوانان به محافل مذهبی اقدامات مؤثرتری انجام داد.

 

رییس تبلیغات اسلامی بروجرد با اشاره اهداف برگزاری همایش سبک زندگی اسلامی افزود: امروزه با بالا رفتن سن ازدواج و همچنین آمار نگران کننده طلاق در جامعه می طلبد نهادهای فرهنگی همچون سازمان تبلیغات اسلامی و حوزه علمیه نقش فعال تری در برطرف شدن این مشکلات بزرگ داشته باشند./9459/202/ب1

ارسال نظرات