۲۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۱
کد خبر: ۲۸۸۰۵۶
حجت الاسلام سالک:

جریان تحریف حرکتی تدریجی و گول زننده است

خبرگزاری رسا ـ رییس کمیسیون فرهنگی مجلس با اشاره به تبیین اصل جریان تحریف تفکرات شخصیت های تأثیرگذار اظهار داشت: تحریف کنندگان با ظاهری موجه و زیبا، به ظاهر حقی را بیان می کنند؛ اما در میان بیان حقایق آرام آرام باطل را نیز ترویج می‌دهند.
حجت الاسلام احمد سالک کاشاني
حجت‌الاسلام‌ احمد سالک در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا درباره اهداف و شیوه‌های تحریف اندیشه‌های شخصیت‌های تأثیرگذار اظهار داشت: تحریف کنندگان به منزله شکارچی اعتقادات نسل جوان هستند که با بیان یک سری حقایق آمیخته با محتوای باطل به دنبال فریب جامعه هستند.
 
وی افزود: گاهی برخی سخن حقی درباره یکتاپرستی می‌گویند؛ اما در درون آن بت‌پرستی را رواج می‌دهند.
 
رییس کمسیون فرهنگی مجلس در این باره توضیح داد: افراد تحریف کننده موارد تحریف را با بیانی زیبا و آمیخته به حقایق به گونه‌ای مطرح می کنند که افراد غیر متخصص فریب آنها را می‌خورند و بدون آن که خود بخواهد یا قصد عدول از حق داشته باشند، دچار انحراف از حق و حقیقت می‌شوند.
 
حجت‌الاسلام‌ سالک با اشاره به تدریجی بودن و حرکت آرام تحریف کنندگان بیان داشت: تحریف کنندگان با ظاهری موجه و زیبا، به ظاهر حقی را بیان می کنند؛ اما در میان بیان حقایق آرام آرام باطل را نیز ترویج می‌دهند.
 
وی با بیان این که این افراد برای رسیدن به مقصود ظاهرسازی زیادی با جملات و کلمات می‌کنند، خاطرنشان کرد: تحریف کنندگان تلاش می‌کنند ظاهری زیبا و فریبنده برای خود درست کنند در حالی که باطن زهرآلودی دارند. این افراد مانند ماری خوش خط و خال هستند که ظاهر زیبایی دارند؛ اما سم خطرناکی در میان خود پنهان کرده اند که اندیشه و تفکر را از بین می برد.805/ت302/س

 

ارسال نظرات