۲۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۶
کد خبر: ۲۸۸۰۹۹

اجرای طرح «مهر تحصیلی» در استان فارس

خبرگزاری رسا ـ معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه فارس از اجرای طرح «مهر تحصیلی» در آستانه بازگشایی مدارس در استان فارس خبر داد.
اوقاف
به گزارش خبرگزاری رسا در فارس، حجت الاسلام سید میثم حسینی ابراز کرد: این طرح دو سالی است که برای کمک به دانش‌آموزان نخبه و بی‌بضاعت راه اندازی شده است.
 
وی با اشاره به اینکه این طرح 28 شهریورماه برگزار می‌شود، گفت: با توجه به اجرای نیت امینانه واقفین نیک اندیش در خصوص تأمین هزینه های دانش آموزان نخبه و بی بضاعت، این طرح توسط سازمان اوقاف طراحی و اجرا شده است.
 
معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه فارس ادامه داد: این طرح امسال نیز همزمان با سراسر کشور در استان فارس و شهرستان هایی که اجرای نیت دارند انجام می شود.
 
حجت الاسلام حسینی اظهار داشت: از اول سال تحصیلی از محل نیات واقفین، کلیه اقلام مورد نیاز یک دانش آموز در طول سال تحصیلی در قالب بسته های لوازم التحریر و هزینه تحصیلی با
همکاری آموزش و پرورش استان در بین دانش آموزان نخبه و بی بضاعت توزیع می‌شود.
 
وی اذعان داشت: از دیگر اهداف این طرح شناسایی افراد مستحق مطابق نیت واقفین و بهره‌مندی آنها از اجرای نیت، ترویج فرهنگ کمک هزینه تحصیلی دانش آموزان مستمند است./839/101/ب3
ارسال نظرات