۲۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۸
کد خبر: ۲۸۸۱۲۳

دفاع از 20 پایان نامه در مدرسه علمیه فاطمه الزهرا تبریز

خبرگزاری رسا ـ افراشته با اشاره به طلاب فارغ از تحصیل این حوزه گفت: از میان طلاب فارغ از تحصیل این مجموعه، 20 نفر از طلاب از پایان نامه خود دفاع کرده اند و 17 نفر در حال دفاع از پایان نامه خود هستند؛ این مجموعه دارای 120 فارغ از تحصیل می باشد.
مطالعه و تحقيق طلاب حوزه علميه خواهران
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، خانم افراشته، مدیر حوزه علمیه خواهران فاطمه الزهراء تبریز، در آیین افتتاحیه حوزه های علمیه خواهران با اشاره به نیاز مبرم روز جامعه به طلاب خواهر، اظهار داشت: طلاب خواهر در تحصیل علوم دینی، کوشا باشند.
 
 
وی با اشاره به اهمیت تبلیغی طلاب خواهر، ابراز داشت: این مجموعه طبق تعاملات با برخی از سازمان های در صدد ارسال مبلغه خواهر برای ترویج و نشر معارف دین مبین اسلام می باشند.
 
 
وی در ادامه به ارائه گزارش از مجموعه علمی، دینی فاطمه الزهراء(س) پرداخت و افزود: این مجموعه، دارای بیش از 247 طلبه است که در سه استان آذربایجان شرقی، غربی، و اردبیل در این مجموعه به تحصیل علوم دینی مشغول هستند.
 
 
مدیر مدرسه فاطمه الزهراء(س) تبریز، ادامه داد: از این تعداد 143 نفر به صورت حضوری 117 نفر به صورت غیر حضوری  تحصیل خود را ادامه می دهند، همچنین این مدرسه علمیه از میان طلاب خود دارای 23 حافظ قرآن کریم می باشد.
 
 
وی در ادامه با اشاره به تحصیل رشته های فقه و  تفسیر در این مجموعه، ابراز داشت: این مجموعه در سال 1387 با دو رشته فقه و تفسیر کار خود را آغاز کرد و با تلاش های صورت گرفته سال دیگر 1388 این مجموعه موفق به اخذ مجوز رشته کلام شد.
 
 
وی با اشاره به طلاب فارغ از تحصیل این حوزه ابراز داشت: از میان طلاب فارغ از تحصیل این مجموعه، 20 نفر از طلاب از پایان نامه خود دفاع کرده اند و 17 نفر در حال دفاع از پایان نامه خود هستند، این مجموعه دارای 120 فارغ از تحصیل می باشد.

 
خانم افراشته در ادامه به اهمیت و جایگاه پژوهش در حوزه های علمیه اشاره کرد و اذعان داشت: دو پایانه از این میان پایان نامه برتبر انتخاب شده اند که یکی از آن ها آماده چاپ و عرضه می باشند./854/202/ب3
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
علوی
Iran, Islamic Republic of
۰۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۷
باسلام ۰ میخواستم درباره تغییر رشته و انتقال مکان سوال بپرسم چگونه میتوانم این کار را بکنم
0
0