۲۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۱
کد خبر: ۲۸۸۱۶۷

چند خبر کوتاه از آذربایجان شرقی

خبرگزاری رسا ـ اعزام برگزیدگان کانون های مساجد به مشهد مقدس، موفقیت طلاب حوزه علمیه آذربایجان شرقی در المپیاد دینی ادبی و پذیرش مرکز علمی و کاربردی حج و زیارت استان از مهم‌ترین اخبار کوتاه آذربایجان‌شرقی است.
اخبار کوتاه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، 30 نفر از نخبگان کانون های فرهنگی هنری مساجد روستایی و عشایری آذربایجان شرقی، جهت شرکت در کنگره ملی برگزیدگان فرهنگ و هنر روستایی به اردوی آموزشی فرهنگی مشهد مقدس اعزام شدند.


چهارمین کنگره ملی فرهنگ و هنر روستا و عشایر با هدف تکریم و معرفی الگوهای موفق فرهنگ و هنر روستا، شبکه سازی، توانمندسازی و انتقال تجربیات شرکت کنندگان، بررسی و ارائه راهکارهای پیشرفت و تعالی فرهنگ روستا و عشایر و گفتمان سازی اقتصاد مقاومتی و ترویج فرهنگ خوداتکایی و کارآفرینی در جوامع روستا و عشایر برگزار می شود.


گفتنی است، کنگره ملی برگزیدگان فرهنگ و هنر روستایی و عشایر از 23 تا 26 شهریورماه در دانشگاه فرهنگیان شهر مقدس مشهد برگزار می شود.


موفقیت طلاب حوزه علمیه آذربایجان شرقی در المپیاد دینی ادبی

تعداد 10 نفر از طلاب آذربایجان شرقی جهت شرکت در المپیاد دینی ادبی به قم اعزام شدند که از بین آن ها سه نفر موفق به کسب رتبه های برتر شدند، این افراد در چهار مرحله مسابقات استانی صاحب مقام شده بودند.


بنابر این گزارش، وحید محمدی از حوزه علمیه ولی عصر(عج) تبریز، علی خدایی از حوزه علمیه صاحب الزمان(عج) مرند و حسین زارع از حوزه علمیه ولی عصر(عج) بناب صاحب مقام شدند.


مرکز علمی و کاربردی حج و زیارت آذربایجان شرقی دانشجو جذب می کند

مرکز آموزش علمی کاربردی حج و زیارت آذربایجان شرقی از بین داوطلبان واجد شرایط در دوره کارشناسی رشته امور حج و زیارت دانشجو می پذیرد. داشتن کد کارگزاری، داشتن حداقل مدرک تحصیلی فوق دیپلم برای مقطع کارشناسی از جمله شرایط اختصاصی شرکت در این دوره است.


بنابر این گزارش، علاقه مندان می توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش به آدرس
www.sanjesh.org  ( پورتال دانشگاه جامع عامی کاربردی) نسبت به ثبت نام اقدام کنند.


برای دربافت اطلاعات بیشتر می توانید به سایت مرکز آموزش علمی کاربردی حج وزیارت به آدرسwww.tabrizhaj.irمراجعه نموده و یا باشماره تلفن 34768586– 041 تماس بگیرید.


نمایشگاه عکس حرم علوی در اهر برپا شد

مجموعه عکس‌های محمد خوشرو از بارگاه امام علی(علیه السلام) برای بازدید علاقمندان در قالب نمایشگاه منتخب عکس بارگاه امام علی (علیه السلام) در شهرستان اهر گشایش می یابد.


این نمایشگاه از 25 تا 28 شهریور ماه به مدت چهار روز در محل مجتمع فرهنگی و هنری اداره ارشاد اسلامی اهر با 25 قطعه عکس از حرم مطهر امام علی(علیه السلام) به‌ صورت تابلو و کتیبه از آثار عکاس برجسته کشور از ساعت 9الی 19 عصر به نمایش گذاشته خواهد شد.


گفتنی است، محمد خوش‌رو عکاس این مجموعه، متولد 1349بوده و در چندین نمایشگاه انفرادی و گروهی شرکت داشته و مجموعه های «خیال»،«نسیم سحر»،«سجده صاحبنظران»،«برآستان رضا» در زمینه عکس، به صورت کتاب از وی به چاپ رسیده است./935/203/ب2

ارسال نظرات