۲۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۲
کد خبر: ۲۸۸۲۰۲
مدیر مدرسه علمیه کمالیه خرم آباد:

کار همراه با اخلاص ماندگار است

خبرگزاری رسا ـ مدیر مدرسه علمیه کمالیه خرم آباد با بیان این که براساس دستورات دین انجام کارها در هر موقعیتی باید برای رضای خداوند باشد، گفت: کار نیکی که همراه با اخلاص عمل صورت گیرد اثرگذاری بیشتری دارد.
انفاق

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت‌الاسلام لطف‌الله حیات‌الغیب، مدیر مدرسه علمیه کمالیه خرم‌آباد و رییس شورای سیاست‌گذاری تبلیغات اسلامی لرستان، بعداز ظهر امروز در مراسم افتتاحیه مدرسه 18 کلاسه برکت زینبیه و حضرت فاطمه زهرا(س) در خرم آباد گفت: خدمت به جامعه به ویژه قشر محروم نزد خداوند پاداش فراوانی دارد.

 

وی با اشاره به آیه 92  سوره مبارکه آل‌عمران می‌فرماید: «لَن تَنَالُواْ الْبِرَّ حَتَّى تُنفِقُواْ مِمَّا تُحِبُّونَ وَمَا تُنفِقُواْ مِن شَیْءٍ فَإِنَّ اللّهَ بِهِ عَلِیمٌ؛ هرگز به نیکوکارى نخواهید رسید تا از آن‌چه دوست دارید انفاق کنید و از هر چه انفاق کنید قطعاً خدا بدان داناست»، افزود: انسان باید در انجام کارها انفاق را فراموش نکند.

 

وی با بیان این که بسیلزی از کارها بنیادی است، تصریح کرد: بنیاد برکت از آن مؤسساتی است که بر منوال آیه 108 و 109 سوره مبارکه توبه کارهای خوبی را در سراسر کشور انجام می‌دهد.

 

حجت الاسلام حیات الغیب انسان اگر می‌خواهد به‌خوبی، نیکی و پاداش برسد باید از چیزهایی که دوست دارد گذشت کند، عنوان داشت: باید از موجودی خودمان و چیزی که در اختیار داریم و به آن نیازی نداریم در راه خداوند انفاق کنیم.

 

وی در ادامه با تأکید بر این که انفاق باید با اخلاص همراه باشد، افزود: اعمال ما باید برای رضای خدا باشد.

 

مدیر مدرسه علمیه کمالیه خرم آباد یادآور شد: ما باید همه حرکات، سکنات و کارهایمان در هر پست و موقعیتی برای خداوند باشد، چراکه این دستور قرآن و پیامبر(ص) است.

 

وی با بیان این که انجام هر کاری همراه با اخلاص ماندگار و همیشگی است، عنوان کرد: در انجام کار نیک باید خدمت به محرومان را مورد توجه قرار داد.

 

حجت الاسلام حیات الغیب با تأکید بر خدمت به محرومان جامعه اظهار داشت: باتوجه به روایات کمک به محرومان نزد خداوند متعال پاداش فراوانی دارد./9459/202/ب1

ارسال نظرات