۲۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۰:۱۹
کد خبر: ۲۸۸۲۳۹
به همت جمعی از طلاب خارجی و دانشجویان دانشگاه امام صادق؛

طرح جهادی آبرسانی به یکی از روستاهای محروم بابل آغاز شد

خبرگزاری رسا ـ جمعی از طلاب خارجی مقیم قم به همراه دانشجویان دانشگاه امام صادق(ع) تهران در اردوی جهادی طرح آب رسانی در روستای لیسه‌ بخش بندپی شرقی بابل حضور پیدا کردند.
اردوي جهادي طلاب در بابل اردوي جهادي طلاب در بابل اردوي جهادي طلاب در بابل اردوي جهادي طلاب در بابل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بابل، جمعی از طلاب خارجی مقیم قم به همراه دانشجویان دانشگاه امام صادق(ع) تهران در اردوی جهادی طرح آب رسانی در روستای لیسه‌ بخش بندپی شرقی بابل حضور پیدا کردند و به یاری مردم این روستا شتافتند.


در این طرح که اجرای مخزن آب و نیز خط انتقال به این روستا از سوی جهادگران طلبه و دانشجو صورت می گیرد، موجب خوشحالی مردم محروم این روستا شد.


حجت الاسلام محمد پور رمضان امام جمعه بندپی شرقی نیز با حضور در این جمع  و تقدیر از تلاشهای جهادگران گفت: ارزش کار جهادی جدای از انجام عمل، فرهنگ جهادی را در بین اقشار دیگر جامعه تبیین می کند و زنده نگه می دارد.


وی ادامه داد: گفتمان فرهنگ کار جهادی برای مردم محروم، برگرفته از انقلاب اسلامی است که از سوی امام راحل بنیان گذاری شد.


استاد حوزه علمیه بابل اینگونه خدمات خالصانه و صادقانه را موجب دلگرمی مردم به انقلاب و اسلام دانست و تاکید کرد: گسترش فرهنگ جهادی نیاز امروز ما است و در کنار جهاد علمی، جهاد در عرصه سازندگی و خدمت به مردم محروم هم نیاز است.


یکی از اهالی این روستا با ابراز خوشحالی از حضور و همیاری جهادگران به ویژه طلاب خارجی مقیم قم، گفت: در ابتدا برای ما جای تعجب داشت که چگونه طلاب خارجی مقیم ایران در این عرصه وارد شدند اما حضور آنها در کنار جهادگران دانشجوی دانشگاه امام صادق(ع) تاثیر انقلاب اسلامی را برای ما فراتر از مرزهای جغرافیایی کشور نشان داد.


وی افزود: این مسأله نشان دهنده گسترش فرهنگ کار جهادی به عنوان گفتمان انقلاب اسلامی است و مسؤولان نیز در این حوزه مروج این حرکت خداپسندانه باشند./1313/202/ب1

ارسال نظرات