۲۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۴
کد خبر: ۲۸۸۲۵۷
رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرضا مطرح کرد؛

لزوم ایجاد موقوفاتی برای ازدواج جوانان

خبرگزاری رسا ـ رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرضا گفت: حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه(س) الگوهای موفقی برای ترویج ازدواج آسان بین جوانان هستند و از همین جهت لازم است تا با توجه به نیازهای جامعه این الگوهای متعالی بهتر بین جوانان معرفی شوند.
حجت الاسلام ابراهيمي  رييس اداره اوقاف شهرضا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، حجت الاسلام رضا ابراهیمی رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرضا شب گذشته در مراسم پیوند آسمانی که به مناسبت سالروز ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه(س) و در آستان امامزاده شاهرضا برگزار شد، اظهار کرد: در این مراسم تعداد 200 زوج جوان شرکت کرده اند که هر یک می توانند الگویی برای هم نسلان خود در عمل به این سنت آسمانی باشند.

 

 

وی در ادامه افزود: از گذشته های دور تا کنون موقوفات فراوانی به نیات مختلف در سطح شهرستان انجام شده است اما تاکنون موقوفه ای برای ترویج سنت حسنه ازدواج انجام نشده است.

 

 

رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرضا تصریح کرد: با توجه به ضرورت های اجتماعی لازم است تا موقوفاتی برای تسهیل امر ازدواج یا حمایت از زوج های در آستانه ازدواج انجام شود.

 

 

حجت الاسلام ابراهیمی تأکید کرد: تمامی افرادی که با تمکن مالی توانایی وقف مالی برای حمایت از زوج های جوان دارند، لازم است تا برای ترویج ازدواج اقدام کنند.

 

 

وی عنوان کرد: سخت گیری ها و معضلات فرهنگی اجتماع عمل به این سنت حسنه را برای جوانان مشکل کرده است و لازم است تا با تأسی به بزرگان دینی و امامان معصوم(ع) این اداب و سنن اصلاح شود.

 

 

رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرضا گفت: حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه(س) الگو های موفقی برای ترویج ازدواج آسان بین جوانان هستند و از همین جهت لازم است تا با توجه به نیازهای جامعه این الگوهای متعالی بهتر بین جوانان معرفی شوند./868/202/ب1

ارسال نظرات