۲۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۱
کد خبر: ۲۸۸۲۹۰
با همت مرکز خدمات صورت می گیرد؛

کوهپیمایی طلاب و روحانیان در ارتفاعات تهران

خبرگزاری رسا ـ معاون فرهنگی مرکز خدمات حوزه علمیه استان تهران، گفت: طلاب و روحانیان مدارس علمیه استان تهران فردا 26 شهریورماه در ارتفاعات تهران کوهپیمایی می کنند.
مرکز خدمات حوزه علميه کوهپيمايي

حجت الاسلام  محمد صادقیان، معاون فرهنگی مرکز خدمات حوزه علمیه استان تهران در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، از برگزاری کوهپیمایی طلاب و روحانیان مدارس علمیه استان تهران خبر داد و گفت: طلاب تهران می‌توانند برای شرکت در کوهپیمایی در روز پنج شنبه 26 شهریورماه با مرکز خدمات حوزه علمیه استان تهران تماس گرفته و ثبت نام کنند.


وی افزود: طلاب گرامی می‌توانند همراه با خانواده خود تا پایان وقت اداری چهارشنبه 25 شهریور از طریق تماس با مرکز خدمات حوزه‌های علمیه در این کوهپیمایی ثبت‌نام  کنند، این تجمع ورزشی پنج شنبه از ابتدای پارک جمشیدیه آغاز شده و در صورت تمایل شرکت کنندگان در مزار شهدا پایان می یابد.

 

حجت‌الاسلام صادقیان با اشاره به هدف برگزاری این کوهپیمایی، گفت: افزایش سلامت و تندرستی میان روحانیان و خانواده‌های آنان مهم‌ترین هدف برگزاری این مراسم است.

 

گفتنی است، این کوهپیمایی برای نخستین بار در مرکز خدمات حوزه‌های علمیه استان تهران به جهت افزایش سلامت و تندرستی طلاب برنامه‌ریزی شده است، این مراسم 8 صبح پنج شنبه در پارک جمشیدیه تهران آغاز می‌شود./811/303/ب2

ارسال نظرات