۲۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۹
کد خبر: ۲۸۸۳۴۰

برپایی نمایشگاه نوشت افزار ایرانی اسلامی در مشهد

خبرگزاری رسا ـ همزمان با شروع سال تحصیلی، نمایشگاهی از نوشت افزار های ایرانی اسلامی با حضور تولید کنندگان برتر از سراسر کشور در مشهد با هدف فرهنگ سازی در زمینه استفاده از کالاهای اسلامی در زیر گذر بوستان ملت بر پا شده است.
نوشت افزار ايراني

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، همزمان با شروع سال تحصیلی نمایشگاهی از نوشت افزار های ایرانی اسلامی با حضور تولید کنندگان برتر از سراسر کشور در مشهد با همت روابط عمومی سازمان فرهنگی، تفریحی شهرداری مشهد در زیر گذر بوستان ملت مشهد بر پا شده است.

 

همچنین این نمایشگاه نوشت افزار ایران اسلامی با هدف فرهنگ سازی در زمینه استفاده از لوازم التحریر بومی و ترویج کالاهای اسلامی، با مشارکت مجموعه ناشران انقلاب اسلامی از ساعت 9صبح تا 22 تا 5 مهرماه ادامه دارد، همچنین کالاها و نوشت افزار ارائه شده در این نمایشگاه با قیمت های مناسب عرضه شده و علاوه بر آن کیف و سایر ملزومات مورد نیاز دانش آموزان نیز در آن ارائه می شود.

 

علیرضا محمدی، غرفه دار دفاتر ایرانی اسلامی قاصدک و روشنا در نمایشگاه نوشت افزار با بیان این که محصولات در سه نوع دفاتر ایرانی منگنه ای، برچسبی و طلقی فنری به شهروندان ارائه می شود، اظهار کرد: محصولات ما دفاتر سخنگو هستند، یعنی این قابلیت را دارند که پس از دانلود نرم افزار مربوط به دفاتر ان را به حالت دوربین بگذارید تا با فرزندان صحبت کنند.

 

وی با بیان این که بازخورد مردم در حوزه کتاب های مرتبط با شهدا و مفاخر ایران اسلامی نسبتا خوب بوده است، گفت: ما در غرفه مان به سبب نمایش شهیدان رجایی، احمدی روشن، مدرس، شریعتی و مطهری بسته به مخاطبان رده های سنی متفاوت استقبال خوبی را شاهد بودیم؛ در حقیقت امروزه فرهنگ ما نسبت به فرهنگ غربی آزرده شده است و به نظر می رسد هنرمندان باید در حوزه آثار نمایشی همچون  فیلم، انیمیشن و اثاری از این دست قدری بیش تر کار کنند.

 

رضا نوذری، غرفه دار شرکت بچه های آسمانی، با اشاره به ضرورت استفاده از فرهنگ غنی ایرانی اسلامی کشور، خاطر نشان کرد: امروزه ما نباید غرب زده رفتار کنیم بلکه لازم است تا از توانمندی‌های کشور همانند شهدا و مشاهیر استفاده کنیم تا فرزندان پایه های دینی را بشناسند و عروسک های غربی همچون بتمن و باربی نباید در ذهن فرزندان ما جای بگیرند.

 

سید صولت مرتضوی، شهردار مشهد، در بازدید از نمایشگاه  با بیان اینکه عرضه نوشت‌افزار و محصولات فرهنگی از این پس به طور دائمی در مکان این نمایشگاه صورت خواهد گرفت، یادآور شد:: نمایشگاه نوشت افزار ایرانی، اسلامی موقتی است اما عرضه محصولات فرهنگی در این مکان ادامه می‌یابد و تولید کنندگان و فروشندگان می‌توانند با مراجعه و هماهنگی با معاونت فرهنگی شهرداری به فعالیت در این نمایشگاه بپردازند./864/202/ب3

ارسال نظرات