۲۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۶
کد خبر: ۲۸۸۳۷۳
آیت الله فاضل لنکرانی:

دولتمردان از تولید و کارآفرینان حمایت جدی داشته باشند

خبرگزاری رسا - رییس مرکز فقهی ائمه اطهار(ع) گفت: اسرائیل دشمن قسم خورده اسلام و مسلمانان است و نابودی اسلام یکی از مهمترین اهداف آنها است.
آيت‌الله فاضل لنکراني

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیت الله محمد جواد فاضل لنکرانی، ظهر امروز در دیدار با رییس و اعضا کمیته جوانان حزب اسلامی کار ایران، با اشاره به جنایات اخیر اسرائیل بر علیه مسلمانان فلسطین و مسجدالاقصی، اظهار کرد: فاجعه ای که امروز اسرائیلی ها در فلسطین انجام می دهند یکی از فجایع ننگین آنها بر علیه مسلمانان است و آنها بدنبال محو کردن اسلام و انجام توطئه بر علیه مسجدالاقصی هستند.


وی با بیان اینکه وظیفه مسلمانان انقلابی است که در برابر این فجایع سکوت نکند، بیان کرد: همه مسلمانان باید لحظه به لحظه حرکات اسرائیلی ها را رصد کنند و با هشیاری کامل در برابر توطئه های آنها بایستند.


استاد حوزه علمیه قم با بیان اینکه اسرائیل دشمن قسم خورده اسلام و مسلمانان است، تصریح کرد: سناتورهای کنگره آمریکا که امروز می گویند ایران دشمنی با اسرائیل و نابودی اسرائیل را مجددا در جهان براه انداخته است بسیار احمق هستند چون قبل از اینکه مسلمانان به فکر محو کردن اسرائیل باشند، آنها به دنبال نابودی و محو اسلام هستند.


وی ادامه داد: مقابله با رژیم اشغالگر قدس برای مسلمانان وظیفه همگانی است و امیدواریم مسئولان جمهوری اسلامی ایران که همواره در مبارزه با این رژیم منحوس پیش قدم بودند، در برابر فاجعه اخیری که انجام داده است نیز سکوت نکنند.


آیت الله فاضل لنکرانی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه اسلام نسبت به کار و کارگر توجه بسیار زیادی دارد، افزود: دین مبین اسلام یک قداست خاصی برای کار و کارگر دارد و اسلام از انسان بیکار بیزار است و در روایات بسیاری از انسان بیکاری که دستش پیش دیگران نیاز باشد با عنوان ملعون یاد کرده است.


وی با بیان اینکه بنده از همان ابتدای بحث یارانه ها به پرداخت یارانه انتقاد داشتم، افزود: از نظر دین مبین اسلام نیز پرداخت یارانه یک عمل غیر صحیحی است، اینکه یک عده جوان کار را تعطیل کنند و منتظر بمانند تا یارانه را دریافت کنند ضررهای بسیار زیادی برای کشور خواهد داشت.


رییس مرکز فقهی ائمه اطهار(ع) گفت: دولتمردان باید بجای پرداخت یارانه، این پول را صرف تولید می کردند و با حمایت از سرمایه گذاران، رونق را به بخش تولید باز می گرداندند.


وی با بیان اینکه قوانین موجود در ارتباط با کار باید اصلاح شود، بیان کرد: اگر ما از کارفرمایان حمایت نکنیم و آنها وارد میدان تولید نشوند، کارگران بسیاری از کار بیکار خواهند شد.


آیت الله فاضل لنکرانی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه بسیاری از معضلات جامعه را با کمک نیورهای جوان می توان برطرف کرد، تصریح کرد: امروز اگر مسئولان از نیروی جوان در مسئولیت های مختلف استفاده نکنند، ضرر خواهند کرد و جوانان می توانند با قدرت خود بسیاری از بحران های اقتصادی و فرهنگی را برطرف سازند.


در ابتدای این دیدار مجرد رییس کمیته جوانان حزب اسلامی کار ایران در گزارشی از فعالیت های این بخش، اظهار کرد: متاسفانه نگاه مسئولان ما به جوانان یک نگاه انتخاباتی است و بعد از اتمام انتخابات مسئولان جوانان را به فراموشی می سپارند.


وی با بیان اینکه دولت آقای روحانی یک دولت فوق العاده پیری است، بیان کرد: بعد از اتمام دولت آقای روحانی کلیه وزرا و مسئولان تغییر خواهند کرد و ما جوانان با تجربه ای نداریم که جایگزین این وزرا شوند./858/پ202/ش

ارسال نظرات