۲۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۶
کد خبر: ۲۸۸۴۴۵
صبح امروز در بناب؛

یازدهمین نشست هم اندیشی و دانش افزایی معاونان تهذیب سراسر کشور آغاز به کار کرد

خبرگزای رسا ـ یازدهمین نشست هم اندیشی و دانش افزایی معاونان تهذیب سراسر کشور، صبح امروز در حوزه علمیه ولی‌عصر(عج) شهرستان بناب با حضور معاون تهذیب حوزه های علمیه سراسر کشور آغاز به کار کرد.
اجلاس معاونان تهذيب حوزه هاي علميه سراسر کشور در بناب

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، یازدهمین جلسه هم اندیشی و دانش افزایی معاونین تهذیب سراسر کشور، صبح امروز در حوزه علمیه ولی‌عصر(عج) شهرستان بناب با حضور حجت‌الاسلام حسین‌خانی، معاون تهذیب حوزه های علمیه سراسر کشور کار خود را آغاز کرد.

 

حجت الاسلام همتیان، معاون استانی تهذیب حوزه علمیه قم، در این مراسم با اشاره به اهمیت حفظ دین الهی و تبلغ معارف حقه اهل بیت(ع)، اظهار داشت: بارزترین وظیفه علمای دین حفظ و صیانت از دین مبین اسلام است.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به خطر نفوذ جریان های انحرافی و سرویس های جاسوسی کشورهای متخاصم، ابراز داشت: امن بودن حوزه های علمیه از نفوذ جریان های جاسوسی و عدم توجه دشمن به محور انقلاب اسلامی، حوزه های خیالی بی اساس است، مؤسس فرقه ضاله بهایت در حقیقت جاسوس انگلستان بود.

 

حجت الاسلام شیخ مجید باقربنابی، مدیر مدرسه علمیه ولی‌عصر(عج) بناب، در افتتاحیه این مراسم با ابراز خرسندی از حضور معاونان تهذیب سراسر کشور در مدرسه علمیه ولی‌عصر(عج)، برای موفقیت هر چه بیتشر این دوره دانش افزایی ابراز امید کرد.

 

وی در ادامه با اشاره به رشادت ها و حضور به موقع روحانیت در جریانات انقلاب اسلامی و پیروزی انقلاب شریف ایران و حفظ شجره طیبه دین مبین اسلام، ابراز داشت: در طول تاریخ این علما و بزرگان دین بودند که با جان و دل از مسیر حق انقلاب صیانت کردند.

 

مدیر مدرسه ولی‌عصر(عج) بناب با تأکید بر تربیت دینی و صحیح طلاب، تأکید کرد: در سایه تربیت صحیح بشر است که رذایل اخلاقی چون غیبت و سخن چینی و دیگر موارد از میان خواهد رفت، از این رو معاونان تهذیب حوزه های علمیه در خصوص تربیت دینی و برنامه های این معاوت اهتمام ویژه داشته باشند.

 

بنابر این گزارش، یازدهمین جلسه هم اندیشی و دانش افزایی معاونان تهذیب سراسر کشور تا ظهر روز پنجشنبه 26 شهریور ماه ادامه خواهد داشت.

 

کارگروه‌های تخصصی این نشست از امروز بعد از کار خود را با موضوعات بررسی آسیب های طرح میثاق طلبگی، شیوه‌های ارزیابی، ارزیابی اخلاقی، محتوای طرح میثاق طلبگی و موانع اجرائی صحیح این طرح آغاز کرده است./854/202/ب2

ارسال نظرات