۲۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۵
کد خبر: ۲۸۸۴۵۹
امام جمعه پلدختر:

راهکار مقابله با تهاجم فرهنگی نهادینه‌سازی سبک زندگی اسلامی در جامعه است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه پلدختر نهادینه شدن سبک زندگی اسلامی در جامعه را راهکار مقابله با تهاجم فرهنگی دانست و گفت: باید خانواده ها در برابر هجمه های فرهنگی هوشیار باشند.
 سبک زندگي اسلامي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام محمد سوری، امام جمعه پلدختر، بعداز ظهر امروز در مراسم جشن ازدواج زوج های تحت حمایت کمیته امداد این شهرستان، با گرامیداشت سالروز پیوند نخستین امام شیعیان امام علی(ع) با دخت نبی مکرم اسلام(س)، گفت: زندگی مشترک امام علی(ع) و حضرت زهرا(س) و سیره ائمه معصومین(ع) الگویی برای زندگی مسلمان است.

 

وی با بیان این که این پیوند آسمانی مهم‌ترین الگو برای ازدواج آسان در جامعه است، عنوان کرد: نهادینه سازی فرهنگ ازدواج آسان مهم ترین راه مسؤولیت‌پذیری جوانان است.

 

حجت الاسلام سوری با بیان این که توجه به ازدواج آسان موجب پیشرفت جامعه و کاهش آسیب های اجتماعی می شود، اظهار داشت: خانواده ها باید به این امر توجه کنند.

 

وی ازدواج و تشکیل خانواده، را نقطه عطفی در زندگی هر جوانی بیان کرد و خاطرنشان کرد: : ازدواج به سنت پیامبر اکرم(ص)، از بهترین رسم های اجتماعی انسان ها است که از فطرت آنها سرچشمه می گیرد.

 

امام جمعه پلدختر با اشاره به دسیسه های فرهنگی دشمن در جامعه امروز گفت: نهادینه سازی سبک زندگی اسلامی مهم ترین راه مقابله با هجمه های فرهنگی دشمنان است.

 

وی با تأکید بر هوشیاری خانواده ها از توطئه های فرهنگی دشمن عنوان کرد: هوشیاری خانواده از تهاجم فرهنگی دشمن موجب حفظ سلامت جامعه می شود.

 

حجت الاسلام سوری با تجلیل از خدمات کمیته امداد در جهت تأمین جهیزیه زوج های تحت حمایت افزود: کار کمیته امداد در ترویج سنت حسنه ازدواج و حمایت از زوج‌های جوان تحت حمایت این نهاد مقدس در تشکیل خانواده امری بسیار مهم و قابل تقدیر است.

 

وی در پایان آغاز زندگی مشترک جوانان را گام مؤثری در رسیدن به یک جامعه متعالی اسلامی دانست و اظهار داشت: امید است توجه به امر ازدواج جوانان مورد توجه ویژه مسؤولان و خانواده ها قرار گیرد./9459/202/ب2

ارسال نظرات