۲۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۷
کد خبر: ۲۸۸۴۸۵
همراه با شهدا/ وصیت نامه شهید سعید اسلامیان؛

اگر پیکرم را زنده زنده مثله کنند باز فریاد می‌زنم اسلام پیروز است

خبرگزاری رسا ـ شهید سعید اسلامیان در فرازی از وصیت نامه خود می نویسد: اگر پیکرم را زنده زنده پاره کنند و پاره‌های تنم را با آتش بسوزانند و خاکسترم را به دریا بریزند از دل امواج دریا صدایم را خواهید شنید که فریاد می‌زنم اسلام پیروز است.
شهيد سعيد اسلامي

به گزارش خبرگزاری رسا، شهید سعید اسلامیان در وصیت نامه خود آورده است: خداوند اکنون که تنها با تو سخن می‌گویم و تو را شکر گذارم پس تو را شاهد می‌گیرم عزیزترین و بهترین چیزی که تو به من دادی و آن جانم می‌باشد و چیزی بهتر از آن ندارم. پس آنرا در راه تو و برای رضای تو هدیه می‌نمایم هدیه‌ای که خود شما به ما عنایت کردی پروردگارا باز تورا شاهد می‌گیرم که این راه را با آگاهی کامل انتخاب نمودم و با تمام وجود شهادت که سعادتی بس بزرگ است می‌پذیرم چرا که شهادت حد نهایی تکامل یک انسان است و نیز شهادت ردای سرخ است که عاشقان الله را شیفته می‌سازد. می‌بینم که آیه شریفه قرآن چگونه ما را زیبا راهنمایی می‌کند.

 

شهادت بالاترین مرحله‌ای است که انسان می‌تواند به آن برسد و آن مرحله‌ای است که انسان به هوای نفس خود پاسخ نمی‌دهد و غالب بر آن است و دنیا برای او ناچیز است و نمی‌تواند بماند و همانند زندانی است که او را مجبور به زیستن کنند و او در این حال به نفس مطمئنه رسیده و خداوند تبارک و تعالی بر این دنیا او را نمی‌تواند بپذیرد و او را بسوی خود می‌طلبد و بر ماست که این نهال نوشکفته را با خون خود به ثمر برسانیم و این تکلیف بر ماست وامت اسلام و خداوند به ما توفیق انجام این کار را عطا فرماید و من پیامی برای شما که باید این نهال را تا آخر به ثمر برسانید دارم و آن پیام این است:

 

«أطیعُوا الله وَ أطیعُوا الرّسولِ وَ أولِی الأمرِ منکم»

اطاعت کنید خداوند را و اطاعت کنید از رسول و اطاعت کنید از صاحبان امر که در نبودن رسول به جای آنان هستند.

 

اطاعت از امام این مرجع تقلید شیعیان جهان یک امر و قانون الهی است که بر دوش ما و شما نهاده شده که او دست جنایتکاران غرب و شرق را از این مملکت بریده است و صلاح این امت اسلامی را می‌خواهد و باید او را یاری کنیم مانند اصحاب امام حسین(ع) که در کربلا به یاری آن امام بزرگوار و معلم شهادت برای همه نسلها باید به یاری نائب امام زمانمان بشتابیم.

 

پدر عزیزم در راه خدا اسماعیل‌های خود را آماده کن. مبادا اگر فرزندت در راه خدا حرکت کرد و شهید شد غمی بر چهره مردانه‌ات بنشیند و بدان که شهادت یکی از اعضاء خانواده باعث سربلندی و عزت شرف خانواده و اسلام می‌گردد مادرم هر وقت به یاد من افتادی شکر خدا را بجا آورید که خدا لیاقت مادر شهید بودن را به تو عطا نموده واقعاً خوشا به حال شما ومقامتان نزد خدا و همسر عزیزم که در تمام مدت طول زندگی مشترکمان جداً در سختی و دشواری زندگی پا به پای بنده بود ومن از روی او به زحمات بی‌دریغی که می‌کشید شرمنده هستم اگر خداوند از بنده راضی شد و توفیق شهادت نصیب بنده گشت هر دو فرزندم را همسرم بزرگ کند.

 

برادران و همسنگرانم به جهانخوران شرق و غرب بگویید که اگر خانه و کاشانه‌ام رابه آتش بکشید اگر گلوله‌های شما قلبم را سوراخ کند آرزوی شنیدن یک کلمه ضعف و زبونی و آرزوی فروختن دینم را به گور خواهید برد به آنها بگوئید که اگر پیکرم را زنده زنده پاره کنند و پاره‌های تنم را به آتش بسوزانند اگر خاکسترم را به دریا بریزند از دل امواج دریا صدایم را خواهید شنید که فریاد می‌زنم اسلام پیروز است./1330/د101/ف

 

منبع: پایگاه اطلاع رسانی حج

ارسال نظرات