۲۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۸
کد خبر: ۲۸۸۶۲۶
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام:

مدیریت و درایت رهبری عامل اقتدار کشور است

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام ناطق نوری گفت: هر جنایاتی که از سوی این گروه‌های تکفیری و سعودی‌ها در منطقه ایجاد می‌شود مکافات عمل را برای آنان در پی خواهد داشت.
ناطق نوري در جمع روحانيان تبريز

به گزارش خبرگزاری رسا از تبریز، حجت الاسلام علی‌اکبر ناطق‌نوری، عضو مجمع تشخیض مصلحت نظام در نشست صمیمی با جمعی از روحانیان در تبریز، اظهار داشت: مقام معظم رهبری با هوشمندی و داریت و اشراف، مسائل را تدبیر می‌کنند، در حقیقت مدیریت مقتدرانه ایشان موجب افتخار و غرور است.

 

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام تأکید کرد: امروز کسی را نه به صورت بالقوه و نه به صورت بالفعل برای جانشینی ایشان متصور نیستیم و حتی با فاصله زیاد نیز کسی را شایسته رهبری نمی‌دانیم و رهبری با صلابت و مدبرانه ایشان موجب سربلندی و عزت و اقتدار کشور است.

 

وی در ادامه سخنان خود با محکوم کردن جنایات آل سعود و داعش در منطقه گفت: هر جنایاتی که توسط این گروه‌های تکفیری و سعودی‌ها در منطقه ایجاد می‌شود مکافات عمل را برای آنان در پی خواهد داشت و البته مکافات عمل خود را نیز می‌بینند و امنیتی که ما امروز در کشور داریم در سایه رهبری و برکت خون شهدا است.

 

وی تاکید کرد: اگر امروز استکبار جهانی جرئت حمله به کشورمان را ندارند به خاطر ترس از ملتی است که در صحنه جنگ تحمیلی و با دست خالی در برابر دشمن متجاوز ایستادند و این ملت همان ملت زمان ابتدای انقلاب است.

 

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام عنوان کرد: روحانیت همواره در مصدر امور بوده و مردم مشکلات خود را به روحانیون منتقل می‌کنند و مردم تصور می‌کنند که روحانیون هیچ مشکلی ندارند و این در حالی است که روحانیون نیز مانند سایر اقشار با مشکلات اقتصادی درگیر هستند.

 

همچنین اسماعیل جبارزاده، استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به اقدامات دولت در حوزه سلامت، اظهار داشت: در حال حاضر همه مردم استان تحت پوشش بیمه‌های درمانی هستند و مردم برخلاف گذشته دغدغه هزینه‌های درمانی خود را ندارند.

 

وی افزود: مردم استان تنها با پرداخت شش درصد از هزینه‌های درمانی از خدمات بهداشتی و درمانی بهره‌مند می‌شوند و دولت بخش عمده‌ای از هزینه‌های درمانی مردم را متقبل شده است.

 

استاندار آذربایجان شرقی با بیان این که سلامت و امنیت دو مقوله مهمی است که دولت یازدهم توجه ویژه‌ای به آنها دارد، افزود: علاوه بر این در حوزه‌های دیگر نیز دولت اقدامات مهمی انجام داده است.

 

وی با بیان این‌که آذربایجان شرقی از امن‌ترین استان‌های کشور است، گفت: در سایه تلاش شبانه‌روزی نیروهای امنیتی، نظامی و انتظامی، ضریب امنیتی استان آذربایجان شرقی علی‌رغم وضعیت جغرافیایی حساس این استان در وضعیت خوبی قرار دارد./935/د102/ش

ارسال نظرات