۲۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۰
کد خبر: ۲۸۸۶۸۰

سوگواره مجازی بلاغ ویژه طلاب برگزار می­شود

خبرگزاری رسا ـ سوگواره مجازی بلاغ در محورهای سبک زندگی حسینی، دشمن شناسی و بصیرت حسینی و وحدت اسلامی ویژه طلاب علوم دینی برگزار می‌شود.
سوگواره مجازي بلاغ

به گزارش خبرگزاری رسا، سوگواره مجازی بلاغ ویژه طلاب به همت معاونت فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی برگزار برگزار می­شود.

 

محورهای اصلی موضوعی این سوگواره، سبک زندگی حسینی، دشمن شناسی و بصیرت حسینی و وحدت اسلامی است.

 

برخی از زیر محورهای این سوگواره سیره اخلاقی امام حسین(ع) (اخلاق فردی، اجتماعی، سیاسی و....)، امام حسین (ع) و قرآن، جلوه­های ولایت پذیری یاران عاشورایی، امر به معروف و نهی از منکر، نقش امام حسین(ع) در ایجاد وحدت اسلامی، عزاداری حسینی در بین غیر مسلمانان، نقش عوام و خواص در قیام حسینی، تحلیل واقعه عاشورا در کلام اندیشمندان:امام و رهبری و  غیره، جریانهای تکفیری(نقد اعتقادی و رفتاری با نگاهی به عاشورا و سیره امام حسین علیه السلام) و شبهه شناسی و پاسخ به شبهات به شمار می­رود.

 

این سوگواره در دو بخش تولید و بازنشر محتوا در فضای مجازی برگزار خواهد شد که تولید در قالب متن(کوته نوشت،دلنوشته و غیره)، عکس نوشته(مقاله پوستر، اینفوگرافی و غیره)، کلیپ کوتاه صوتی ـ تصویری، رادیو و تلویزیون اینترنتی، ویژه نامه، بازی های اینترنتی و غیره خواهد بود.

 

آثار رسیده در سایت ها و انجمن ها، وبلاگ، فتوبلاگ، ویدئوبلاگ، شبکه های اجتماعی تحت وب، شبکه های پیام رسان(موبایلی) منتشر می شود.

 

از جوایز این سوگواره می توان به کمک هزینه سفر عمره، کمک هزینه سفر عتبات، کمک هزینه سفر مشهد مقدس و دهها جایزه ارزنده دیگر اشاره کرد.

 

شایان ذکر است که خواهران و برادران طلبه دارای پرونده فعال در مرکز مدیریت، می توانند در این مسابقه  شرکت کنند؛ هر فرد می­تواند در هر یک از دو بخش سوگواره ( تولید انتشار) جداگانه شرکت کند و ارائه آثار در چند زیر مجموعه از هر بخش نیز بلامانع است.

 

علاقه مندان برای نام نویسی و کسب اطلاعات بیشتر به پایگاه اینترنتی بلاغ به نشانیwww.balagh.ir  مراجعه کنند./822/ت303/ی

ارسال نظرات