۲۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۴
کد خبر: ۲۸۸۶۸۴

برنامه‌های هفته دفاع مقدس واحد علوم و تحقیقات اعلام شد

خبرگزاری رسا ـ نمایشگاه بزرگ هفته دفاع مقدس در واحد علوم و تحقیقات در دو بخش سخت‌افزاری و نرم‌افزاری بر پا خواهد شد.
برنامه‌های هفته دفاع مقدس واحد علوم و تحقیقات اعلام شد

به گزارش خبرگزاری رسا، کرم الله دانش فرد معاون فرهنگی و اجتماعی واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد از جزئیات برنامه‌های هفته دفاع مقدس در این واحد خبر داد و گفت: نمایشگاه بزرگ هفته دفاع مقدس در واحد علوم و تحقیقات در دو بخش سخت‌افزاری و نرم‌افزاری بر پا خواهد شد.

 

وی با بیان اینکه این نمایشگاه دومین سال تجربه فعالیت خود را در این واحد تجربه می‌کند، افزود: نمایشگاه هفته دفاع مقدس با بیش از ۵۰ غرفه و با مشارکت ارتش جمهوری اسلامی ایران ، ایثارگران، بسیج دانشجویی، بسیج کارکنان و سایر گروه‌های داوطلب فعال خواهد شد،  بخش سخت‌افزاری این نمایشگاه به تسلیحات و تجهیزات نظامی و جنگی‌ اختصاص دارد .

 

به گفته معاون فرهنگی واحد علوم و تحقیقات این تسلیحات از یک سو شامل ابزارآلات جنگی استفاده شده در دوران جنگ تحمیلی است و از سوی دیگر تجهیزات نظامی که تا کنون مورد استفاده قرار نگرفته و صرفاً رونمایی شده است را شامل می‌شود تا بیانگر بخشی از توان نظامی، جنگی و دفاعی کشورمان باشد .

 

دانش فرد با اشاره به اینکه بخش نرم‌افزاری این نمایشگاه شامل غرفه‌های کتاب، نمایش فیلم، نشست‌های تخصصی در زمینه‌های جنگ، دفاع مقدس و توان نظامی ایران اسلامی است، ادامه داد: یکی از مهم‌ترین بخش‌های گرامیداشت هفته دفاع مقدس برنامه‌های میدانی چون گلباران گلزار شهدای واحد علوم و تحقیقات توسط بالگرد نظامی، نمایش‌های میدانی و آکروباتیک تکاوران ارتش جمهوری اسلامی ( توسط تیپ ۶۵ نیروی زمینی) خواهد بود.

 

برنامه‌های گرامیداشت هفته دفاع مقدس با حضور امیر پوردستان فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران ، حمید میرزاده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی، علی عباسپور رئیس واحد علوم و تحقیقات و مقامات علمی، فرهنگی و نظامی در این واحد دانشگاهی ۲۹ شهریور ماه ساعت ۱۰ صبح برگزار می‌شود./817/102/ب3

ارسال نظرات