۲۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۷
کد خبر: ۲۸۸۷۳۹
امام جمعه هشترود:

امپریالیسم رسانه‌ای، ابزار اغواگری و فریب آمریکا است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه هشترود آمریکا را کشوری با تفکر استکباری و بهره‌مند از امپریالیسم رسانه‌ای عنوان کرد و گفت: آمریکا یک دولت اغواگر است و بزرگترین ابزار آن را رسانه‌ها تشکیل می‌دهند.
استکبار ستيزي

حجت الاسلام علی رحیمی، امام جمعه هشترود در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، نقش رسانه را در عرصه بین المللی بسیار تأثیر گذار عنوان کرد و اظهار داشت: این ابزار اگر در اختیار کشور های چون آمریکای جنایت کار قرار گیرد توجیه گر اعمال غیر انسانی آن ها خواهد بود.

 

وی با بیان اینکه آمریکا اغوا می کند، جنایت می کند و ملت ها را از طریق غول های رسانه‌ای فریب می دهد، تأکید کرد: آمریکا با امپراطوری رسانه‌ای خود جنایت می کند و بر آن چهره حمایت از حقوق بشر و دفاع از حقوق انسانی را می پوشاند.

 

امام جمعه هشترود بر استمرار مبارزه با استکبار آمریکایی تأکید کرد و ادامه داد: این مبارزه یک مبارزه ایدئولوژیک و ارزشی است و تا زمانی که آمریکای مستکبر بر خوی استکباری خود اسرار دارد این مبارزه ادامه خواهد داشت.

 

وی با تأکید بر رسانه‌ای کردن دستاورد های انقلاب و نظام اسلامی، تصریح کرد: رسانه ها و مطبوعات سرباز جنگ رسانه‌ای هستند، رسانه های می توانند با معرفی دستاوردهای نظام اسلامی و بیان خدمات آن در پیشبرد ارزش های نظام کمک باشند.

 

حجت الاسلام رحیمی با تأکید بر هدایت اذهان اجتماعی و کانال کشی در میان جامعه، ابراز داشت: رسانه ها می توانند در شناخت و معرفی استکبار جهانی و شناساندن ارزش های انقلابی و تبیین تفکرات امام راحل نقش مؤثری دارند.

 

وی با تأکید بر اصل آزادی رسانه‌ای و حفظ استقلال آن، تأکید کرد: خبرنگاران نباید تحت تاثیر رفتار و منش احزاب و گروه ها قرار گیرند چرا که در این صورت افزون بر اینکه شخصیت خود را خرد می کنند، جامعه را نیز به سوی تباهی هدایت و افکار عمومی را مسموم می کنند.

 

امام جمعه هشترود آمریکا را کشوری با تفکر استکباری و بهره مند از امپریالیسم رسانه‌ای عنوان کرد و ادامه داد: آمریکا یک دولت اغواگر است و بزرگترین ابزار آن رسانه ها می باشد./854/302/ب3

ارسال نظرات