۲۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۳:۲۰
کد خبر: ۲۸۸۷۷۶
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان مرکزی:

جشن عاطفه ها در جامعه اسلامی نماد مقابله با فقر است

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان مرکزی با بیان این که جشن عاطفه ها در جامعه اسلامی نماد مقابله با فقر است، گفت: جشن عاطفه ها سبب دوستی و همدلی در کشور می شود.
محمدمهدي ناصري مديرکل کميته امداد امام خميني استان مرکزي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در استان مرکزی، محمدمهدی ناصری مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان مرکزی عصر پنجشنبه در مراسم جشن عاطفه ها در اراک در جمع خبرنگاران بیان کرد: جشن عاطفه ها نمونه ای بارز انقاق و حس نوعدوستی در بین آحاد مردم فهیم ایران اسلامی است.

 

جشن عاطفه ها سبب دوستی و همدلی در کشور می شود

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان مرکزی با بیان این که جشن عاطفه ها در جامعه اسلامی نماد مقابله با فقر است خاطر نشان کرد: جشن عاطفه ها سبب دوستی و همدلی در کشور می شود.

 

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان مرکزی با بیان این که جشن عاطفه ها مظهر گسترش فرهنگ دوستی در جامعه اسلامی است خاطر نشان کرد: جمع آوری کمک به دانش آموزان در جشن عاطفه ها امروز آغاز شد و فردا جمعه 27 شهریورماه و هشت مهرماه در سطح استان مرکزی ادامه دارد.

 

315 پایگاه جمع آوری کمک های مردمی در جشن عاطفه ها دایر شد

ناصری با بیان این که جشن عاطفه ها با تلاش و همت مردم ایران زمین در جهت رفع فقر در جامعه دانش آموزی هر ساله در سراسر ایران اسلامی برگزار می شود، گفت: امروز همزمان با نخستین روز از جشن عاطفه ها در استان مرکزی، 315 پایگاه برای جمع آوری کمک های مردم نوع دوست و خیر استان مرکزی در جشن عاطفه ها دایر شد.

 

ناصری بیان کرد: امروز در سراسر استان مرکزی پایگاه های جمع آوری در مساجد، میدان ها، مراکز نیکوکاری و کمک های خیرین نیک اندیش را دریافت کردند.

 

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان مرکزی با بیان این که فردا جمعه 27 شهریور نیز 112 پایگاه ثابت در میعادگاه های نماز جمعه هدایای مردم خیر و همیشه در صحنه را دریافت می کنند، اظهار کرد: همچنین در روز هشتم مهر ماه 88 پایگاه در مدارس استان مرکزی کمک های مردم در راستای نیازمندان جمع آوری می کنند.


طرح «هر حامی یک دانش آموز» در استان مرکزی اجرایی می شود

ناصری با اشاره به این که در جشن عاطفه های سال گذشته 10 میلیارد و 700 میلیون ریال جمع آوری شد که در اختیار پنج هزار و 500 دانش آموز قرارگرفت، عنوان کرد: پیش بینی می شود مردم خیر استان مرکزی امسال در جشن عاطفه ها  12 میلیارد و 300 میلیون ریال کمک کنند.

 

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان مرکزی در ادامه با بیان این که در سال تحصیلی جدید طرح «هر حامی یک دانش آموز» در استان مرکزی اجرایی می شود گفت: در این طرح پسندیده هر حامی با پرداخت ماهانه 200 هزار ریال می تواند در تحصیل و کسب علم به مددجویان کمیته امداد کمک کند که این طرح جدای از حامیان ایتام است و فقط برای تحصیل دانش آموزان اختصاص دارد./842/203/ب1

ارسال نظرات