۲۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۱
کد خبر: ۲۸۸۷۹۴
با حضور قاریان شهرستان های جنوب استان اصفهان؛

نخستین کرسی تلاوت قرآن کریم شهرضا برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ مسؤول تربیت و آموزش سپاه شهرضا گفت: وظیفه و رسالت اصلی ما خدمت به قرآن و ارزش های اصیل اسلامی و انقلابی است و باید در این مسیر باید از تمام ظرفیت موجود استفاده کنیم.
قرآن

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، حجت الاسلام کارگر مسؤول تربیت آموزش سپاه شهرضا شب گذشته در مراسم کرسی تلاوت قرآن کریم که در مسجد صدیقه طاهره این شهرستان اظهار کرد: این مراسم برای نخستین بار در سطح شهرستان برگزار می شود و گامی در راستای ترویج فرهنگ قرائت قرآن است.

 

 

وی در ادامه افزود: هدف از برگزاری این کرسی ارتقای سطح تلاوت قرآن و شناخت مشکلات گسترش محافل قرائت در مجامع مختلف است.

 

 

مسؤول تربیت و آموزش سپاه شهرضا عنوان کرد: این مراسم با حضور 50 نفر از قاریان قرآن کریم از شهرستان جنوب استان شامل شهرضا، دهاقان، سمیرم و مبارکه برگزار می شود.

 

 

حجت الاسلام کارگر تصریح کرد: محوریت این برنامه با معاونت تربیت و آموزش سپاه ناحیه شهرضا بوده اما پس از فراهم شدن بسترهای لازم می تواند به عنوان الگویی برای تمامی مراکز قرانی و محافل مذهبی توسعه یابد.

 

 

وی در خصوص سایر برنامه های معاونت تربیت و آموزش سپاه شهرضا اظهار کرد: برگزاری سایر عناوین برنامه های دینی و قرآنی نظیر حفظ، قرآئت و ترتیل قرآن کریم و مسابقات اذان از جمله دیگر رئوس برنامه های این معاونت است./868/203/ب1

ارسال نظرات