۲۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۶
کد خبر: ۲۸۸۸۰۷
نماینده شرق مازندران در مجلس:

وحدت و همدلی راه جلوگیری از نفوذ سیاسی دشمن به کشور است

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم شرق مازندران در مجلس شورای اسلامی به توطئه آمریکایی ها بعد از توافق نامه هسته ای اشاره کرد و گفت: وحدت و همدلی داخلی بهترین راه جلوگیری از نفوذ سیاسی دشمن به کشور است.
مقيمي، نماينده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در نکا، احمد علی مقیمی، نماینده مردم شرق مازندران در مجلس شورای اسلامی امروز در ششمین یادواره 13 تن از شهدای قلعه سر نکا و یادمان حجت الاسلام حاج سید ولی نعمتی، اظهار کرد: آمریکا دشمن همیشگی ما است و نباید دلخوش به مذاکره با آمریکا باشیم و ما هیچ مذاکره‌ای با آمریکا نداریم.

 

وی افزود: آمریکا شیطان بزرگ است و برای ایران اسلامی و منطقه خطرناک است و توطئه‌ها و نیرنگ‌های متعددی دارد که این خباثت و توطئه آمریکا، علیه ایران اسلامی و کشورهای مسلمان منطقه، دائمی است و از ابتدای انقلاب این توطئه بوده است و در طول 36 سال این انقلاب همچنان ادامه داشته است.

 

نماینده مردم شهرستان‌های بهشهر نکا گلوگاه در مجلس شورای اسلامی با بیان این که ایجاد اختلاف بین مردم و مسؤولان و نفوذ در این نظام از برنامه‌های از پیش تعیین شده دشمنان این انقلاب و نظام است، یادآور شد: همه ما مردم و مسؤولان باید توجه‌مان به مؤذن انقلاب باشد و گوش‌به فرمان ولی زمان خود حرکت کنیم تا در سایه‌سار ولایت فقیه، از توطئه‌های دشمنان در امان باشیم.

 

مقیمی اضافه کرد: مدعیان حقوق بشر که ادعای حمایت از مظلومان جهان دارند، در برابر آمریکا و دشمنی‌ها و توطئه‌های مختلف این رژیم، ساکت نشسته‌اند و تنها کاری که از این مدعیان به نمایش گذاشته شده است، کشتار مردم بی‌گناه، خونریزی، جنایت و زندان‌های مخوف گوانتاناما است.

 

وی با تاکید بر قرار گرفتن در مسیر شهدا و عمل به وصایای آنان گفت: عزت، اقتدار و بزرگی ایران اسلامی در این برهه از زمان، حاصل تلاش و به شهادت رسیدن رزمندگان و شهدایی است که از جان خود گذشتند تا ایران اسلامی از توطئه‌ها در امان باشد و یک وجب از این کشور به دست اجانب داده نشود.

 

نماینده مردم شرق مازندران در مجلس شورای اسلامی با اعلام این که شهدا با شهادت خود، درخت انقلاب را آبیاری کردند و باعث تنومند شدن درخت این انقلاب شدند، افزود: شهدا اکنون دارای شناسنامه جدیدی هستند که با گذر از گذرگاه‌های سخت و دشوار این انقلاب به‌دست آوردند و درس دلدادگی، ایثار، ایستادگی و مقاومت به ملت غیور ایران دادند.

 

مقیمی ادامه داد: شهدای ما، تربیت یافته مکتب علما و پیام‌رسان حرکت انبیای الهی هستند که با ایستادگی در برابر ظلم و کفر، درس ایثار و شجاعت به ما آموختند و ماندگار شدند و در مقابل آنان مدعیان حقوق بشر، تنها با کشتار بی‌رحمانه خود، موجب سیه‌بختی و سرنگونی خود شدند.

 

نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان این که مردم ما پیرو آرمان های نظام اسلامی و بهره گیرنده رهنمودها و تدابیر ارزشمند مقام معظم رهبری هستند تصریح کرد: وحدت و همدلی مردم در دفاع از ارزش های والای نظام اسلامی به عنوان عاملی برای هراس ایادی استکباری است.


 
وی با اشاره به این که شهدا سرمایه های گرانقدر و ماندگار نظام اسلامی هستند، بیان داشت: شهدای گرانقدر نظام اسلامی با نثار خون های پاک خود صحنه های ارزشمندی از ایثار و فداکاری را به ارمغان آوردند.


 
مقیمی تصریح کرد: ایثارگری و مجاهدت های شهدای نظام مقدس جمهوری اسلامی همواره در تاریخ به یادگار مانده و جاویدان و اثربخش است که باید در مسیر نورانی شهدا قدم برداریم.

 

وی در پایان با تاکید بر ولایت‌مداری گفت: شهدا تربیت یافتگان مکتب حسینی، درس‌آموخته مکتب سیدالشهدا و نشانه‌های آیات الهی بر روی زمین هستند که برای آزادی و آزادگی جنگیدند و این آزادی امروز ما در کشور، مدیون گذشت و ایثار شهدا است که باید با مطالعه و عمل به وصایای شهدا، در مسیر آنان قرار گرفته و در دامنه شعاع ولایت فقیه حرکت کنیم./1317/202/ب1

ارسال نظرات