۲۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۵
کد خبر: ۲۸۸۸۳۱
آیت الله طبرسی:

سکوت کشورهای اسلامی در برابر جسارت صهیونیست ها ننگ بزرگی است

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که یک میلیارد مسلمان باید در مقابل رژیم صهیونیستی بایستند، گفت: این برای ما ننگ است که هنوز هیچ یک از سران کشورهای عربی اسلامی، درباره این مسأله اقدامی نکرده است.
آيت الله طبرسي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، آیت الله نورالله طبرسی، امام جمعه ساری امروز در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه مرکز استان با بیان این که جسارت و اهانت رژیم صهیونیستی به بیت‌المقدس محکوم است، گفت: امروز هم همراه با مرکز 10 استان دیگر، برای پشتیبانی از مردم فلسطین راهپیمایی می‌کنیم.

 

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که یک میلیارد مسلمان باید در مقابل رژیم صهیونیستی بایستند، اظهار داشت: این برای ما ننگ است که هنوز هیچ یک از سران کشورهای عربی اسلامی، درباره این مسأله اقدامی نکرده اند.

 

وی افزود: توهین به مقدسات از جانب هیچ کشوری قابل قبول نیست و کشورهای منطقه و مسلمانان باید از خواب غفلت بیدار شوند و در برابر این تعرضات و توهین ها، تظاهرات کنند و واکنش نشان دهند.

 

امام جمعه ساری با بیان این که برای همدردی با مسلمانان مدافع بیت‌المقدس، امروز با راهپیمایی این حرکت را محکوم می‌کنیم، تصریح کرد: مراکز مذهبی در همه جا مقدس است و نباید مورد تعرض قرار گیرد و از کشورهای دنیا می‌خواهیم در مقابل رفتار نادرست رژیم صهیونیستی، واکنش نشان دهند.

 

نماینده ولی‌فقیه در مازندران با اشاره به این که خودمان باید همان‌گونه که به صورت دسته جمعی انقلاب کردیم برای حجاب هم انقلاب کنیم، گفت: به امر به معروف و نهی از منکر عمل کنیم تا جامعه به اصل خود برگردد.

 

آیت الله طبرسی همچنین با تاکید بر حفظ حجاب و عفاف در جامعه، اظهار داشت: حجاب یک اصل قرآنی است و برخی علما اعلام می‌کنند در قرآن 14 آیه و بعضی هم عنوان می‌کنند مستقیم و غیرمستقیم 25 آیه درباره حجاب داریم.

 

وی افزود: بی‌حجابی و بدحجابی، پیامدهای اجتماعی از جمله طلاق را به همراه دارد که خانواده ها باید مراقب بنیان خانواده بوده و با رعایت اصل مهم حجاب و عفاف و امر به معروف و نهی از منکر در جامعه، از فروپاشی خانواده ها جلوگیری کنند.

 

امام جمعه ساری همچنین با اشاره به وجود 11 میلیون دختر و پسر مجرد در جامعه، یادآور شد: دشمنان از هر ترفندی برای برداشتن چادر استفاده کرده اند که باید مردم و خانواده ها آگاه باشند و فریب تبلیغات سوء دشمن را نخورند و بدانند حفظ حجاب و عفاف و رعایت ان با چادر، امنیت در  جامعه ایجاد می کند.

 

وی همچنین با گرامیداشت عید قربان به عنوان بزرگ‌ترین عید مشترک اسلامی، خاطرنشان کرد: یک میلیارد جمعیت به عید قربان و عید فطر پایبند بوده و علاقه‌مند هستند.

 

امام جمعه ساری در ادامه با اشاره به ارتحال آیت‌الله خزعلی، اظهار داشت: مرحوم خزعلی در خبرگان به یکی از بزرگان گفت من از فرزندم برائت جستم و تو هم از فرزند خود اعلام برائت کن./950/201/ب1

ارسال نظرات