۲۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۴
کد خبر: ۲۸۸۸۷۲
پس از نماز جمعه صورت گرفت؛

راهپیمایی مردم قم در محکومیت جسارت رژیم صهیونیستی نسبت به مسجد الاقصی

خبرگزاری رسا ـ نمازگزاران جمعه شهر مقدس قم پس از اقامه نماز جمعه در حرم مطهر حضرت معصومه(س) راهپیمایی کردند.
راهپيمايي مردم قم راهپيمايي مردم قم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، در پی تعرض اخیر رژیم صهیونیستی به مسجد الاقصی، نمازگزاران جمعه شهر مقدس قم امروز پس از اقامه نماز جمعه به امامت حجت الاسلام والمسلمین اعرافی در حرم مطهر حضرت معصومه(س) راهپیمایی کردند.


بر اساس این گزارش، در این راهپیمایی که از حرم مطهر تا چهار راه شهدا برگزار شد، آیت الله محسن اراکی دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی، حجج اسلام و المسلمین علیرضا اعرافی امام جمعه قم، محمود عبداللهی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، احمد امیر آبادی نماینده مردم قم در مجلس و سردار احمدی فرمانده سپاه علی بن ابی طالب(ع) حضور داشتند.


حاضران در این راهپیمایی با سر دادن شعارهایی همچون«الله اکبر»، «لا اله الا الله»، «محمد رسول الله» و «علیا ولی الله» بر ضرورت وحدت مسلمانان در مقابله با دشمنان اسلام و گروه های تکفیری تأکید کردند.


همچنین افراد حاضر با بیان شعارهایی همانند«مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل»، «مرگ بر انگلیس»، «مرگ بر آل سعود» جنایات رژیم غاصب صهیونیستی در سرزمین های اشغالی را محکوم کرده و نسبت به حمایت غرب و برخی کشورهای منطقه از این رژیم جعلی هشدار دادند.


در پایان نیز شرکت کنندگان ضمن انتقاد از سکوت مجامع بین المللی مدعی حقوق بشر از جمله سازمان ملل، از همه دولت ها و سازمان های بین المللی خواستند که نسبت به جنایات رژیم صهیونیستی واکنش نشان داده و برای آزادی قدس شریف تلاش کنند./1323/پ202/ج

ارسال نظرات